کارگردان Shazam 2 چگونگی به دنیا آمدن این Wonder Woman Cameo را فاش کرد

Shazam: Fury of the Gods اکنون در سینماها است.

وقتی اولین فیلم Shazam در سال 2019 وارد سینما شد، احساس می‌شد که صفحه جدیدی برای DC Extended Universe باز می‌شود. این فیلمی پر از طنز و هیجین بود، و حتی یک فیلم کوتاه برای اتصال آن به بقیه جهان – سوپرمن ظاهر شد، اگرچه ما هرگز چهره او را ندیدیم و هنری کاویل در کت و شلوار نبود. اکنون، با حضور Shazam: Fury of the Gods در سینماها، کارگردان David F. Sandberg با آوردن یکی از ستارگان Justice League یک قدم جلوتر رفته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

حضور Wonder Woman در Shazam 2 در اوایل توسط برادران وارنر خراب شد. و استودیو دی سی، به دلیل شخصیتی که در آن حضور دارد یکی از تریلرهای فیلم. با این حال، برخلاف اولین فیلم Shazam، بازیگری که بیشتر برای ایفای این نقش شناخته شده است، در واقع ظاهر می شود. درست است، اگرچه سومین فیلم Wonder Woman دیگر در دست ساخت نیست، گال گدوت آخرین بار برای Shazam: Fury of the Gods در یک فیلم کوتاه بسیار خارق العاده اقتباس کرده است.

“در واقع داشتم به این فکر می کردم که اگر آن را دریافت نکنیم، چگونه آن را برطرف کنیم؟” سندبرگ اعتراف کرد. «آیا هسپرا می تواند برگردد؟ ما به خدا نیاز داریم که آن را زنده کند.

بخوانید  تعداد دانلود فیلم The Murder of Sonic the Hedgehog از یک میلیون نسخه عبور کرده است

خوشبختانه گدوت توانست از این ظاهر فیلمبرداری کند و آخرین باری که او را در لباس Wonder Woman خواهیم دید Shazam: Fury of the Gods را ساخت. و البته، فیلم با افشاگری خود بازی می کند و به نظر می رسد که یک فیلم کوتاه دیگر از لیگ عدالت بدون نشان دادن چهره بازیگر وجود دارد.

در حالی که این آخرین حضور گدوت به عنوان Wonder Woman است، خوشبختانه طرفداران حداقل یک بار دیگر او را در صحنه عمل می بینند.

کارگردان گفت: «ما می‌خواستیم از فیلم اول شوخی کنیم. وقتی او در پایان ظاهر شد، من او را در حالی که سرش بیرون آورده بود قاب کردم، اما قبل از اینکه تماشاگران بتوانند از سالن‌ها بیرون بروند، از آنجا دور شدیم.»

کارگردان گفت: «آنچه در فیلم اول اتفاق افتاد این بود که هنری کاویل قرار بود در پایان باشد. «سپس داشتیم صحنه را فیلمبرداری می‌کردیم و آنها می‌گفتند، او نمی‌تواند به اینجا بیاید. بنابراین، آن را با یک پایه فیلمبرداری کنید، سپس در یک تاریخ دیگر برمی گردیم و از جلد آن فیلم می گیریم و آن را به کار می اندازیم. سپس آن روز هرگز فرا نرسید.”

زمانی که زمان اجرای دومین Shazam – با یک فیلم Wonder Woman – فرا رسید، سندبرگ خود را در موقعیتی مشابه با ستاره‌ای که قرار بود در اواخر تولید فیلمبرداری کند، یافت – و این احتمال کاملاً واقعی بود که او از بین برود. دوباره ترک می خورد، بسیار شبیه به نقش کاویل در فیلم اول.

همانطور که سندبرگ به GameSpot می‌گوید، Wonder Woman هنوز هم قرار بود در فیلم ظاهر شود، دقیقاً مانند سوپرمن در اولین Shazam – یک فیلم کوتاه که در نهایت از بین رفت.

بخوانید  سونی: دسترسی خریداران به کنسول PS5 بسیار آسان‌تر شده است