کارگردان میراث سوپرمن، جیمز گان می گوید بتمن در این فیلم حضور ندارد



بازیگران فیلم لایو اکشن بعدی سوپرمن به تدریج قبل از شروع تصویربرداری اصلی در ماه مارس تکمیل می‌شوند، اما چهره‌ای که در فیلم نخواهید دید، چهره بتمن است. در Threads، جیمز گان، کارگردان میراث سوپرمن، از جیمز گان پرسیده شد که آیا بتمن در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر، که گان پاسخ داد که او به سادگی در داستان نوشته نشده است.

گان در پستی نوشت: “خب او نمی تواند در Superman: Legacy ظاهر شود زیرا در فیلمنامه حضور ندارد.”

ارسال شده توسط @jamesgunn

نمایش در بحث ها

در سال‌های اخیر، سوپرمن و بتمن چندین بار با هم برخورد کرده‌اند، زیرا این دو درگیری معروف خود در Batman V Superman: Dawn of Justice داشتند، در لیگ عدالت با هم همکاری کردند و در لیگ عدالت زک اسنایدر بازسازی شدند.

اگرچه شوالیه تاریکی را در Superman Legacy نخواهید دید، اما چندین شخصیت دیگر از دنیای DC در کنار دیوید کورنزوت در نقش مرد فولادی ظاهر خواهند شد. از جنبه انسانی، ریچل برازناهان نقش لوئیس لین را بازی می‌کند و زمانی را با روزنامه‌نگاران واقعی برای ایفای نقش خبرنگار دیلی پلنت سپری می‌کند، در حالی که نیکلاس هولت نقش دشمن سوپرمن، لکس لوتور را بازی می‌کند.

ناتان فیلیون، یکی از اعضای ثابت فیلم‌های گان، در نقش فانوس سبز خشمگین گای گاردنر در کنار ادی گاتگی، ایزابلا مرسده، ماریا گابریلا د فاریا و آنتونی کاریگان به ترتیب در نقش‌های آقای عالی، هاوکگرل، مهندس و متامورفو بازی خواهد کرد.

میراث سوپرمن قرار است در 11 جولای 2025 اکران شود. انتظار نداشته باشید که تا سال 2024 تریلر فیلم را ببینید.

بخوانید  بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید 2022

تحریریه مجله بازی یک گیمر