کارگردان جنگ ستارگان جدی در حال ساخت یک بازی جدید بزرگ است

استیگ آسموسن، کارگردان بازی هایی مانند God of War 3 و Star Wars Jedi: Fallen Order، استودیوی مستقل AAA Giant Skull را تأسیس کرد.

استیگ آسموسن که کارگردانی بازی‌هایی مانند God of War 3، Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor را بر عهده داشت، در سپتامبر 2023 Respawn Entertainment را ترک کرد تا استودیوی جدیدی را با هدف توسعه بازی‌های AAA تک نفره و در عین حال ایجاد نام Giant تشکیل دهد. . جمجمه.

به گزارش Game Informer، آسموسن استودیو Giant Skull را با هدف توسعه بازی‌های AAA و تمرکز بر روی «بازی‌های بازیکن محور با داستان‌های اکشن ماجراجویی درگیرکننده در جهان‌های جادویی» ایجاد کرد که البته یکی از مهارت‌های خاص آسموسن بود.

اعضای استودیو Giant Skull این شامل تعدادی از توسعه دهندگان با تجربه صنعت بازی است که تقریباً همه آنها تجربه کار در استودیوهای Respawn Entertainment، Epic Games، Rocksteady، Right Games و غیره را دارند. از جمله این موارد باید به جف میجرز (کارگردان، طراح بازی) اشاره کرد Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor)، پاتریک مورفی (مدیر فنی برای Valorant و Fortnite)، جان کار (تکنیکال برای Star Wars Jedi: Survivor)، لورن مک لمور (تهیه کننده ارشد Fortnite)، برایان کمپبل، انیمیشن کارگردان برای Fortnite اشاره کرد.

استیگ آسموسن کارگردان God of War 3

آسموسن درباره استودیوی تازه تاسیس خود می گوید: «فرهنگ در استودیوی Giant Skull. بر اساس خلاقیت و کنجکاوی است. ما تیمی از افراد با استعداد را گرد هم آورده‌ایم که به خاطر خلق داستان‌های قانع‌کننده، نبردهای قهرمانانه و تجربه‌های هیجان‌انگیز بازی شناخته می‌شوند. هدف ما ایجاد دنیایی غنی با محتوای جذاب برای بازیکنان است، جایی که میدان‌ها بازیکنان را مشغول نگه دارند.»

بخوانید  پرش تام کروز از ارتفاع با موتور سیکلت در پوستر جدید ماموریت غیرممکن 7

آنتونی اسکات، مدیر مالی و عضو سابق استودیو Rocksteady می‌گوید: «ارزش‌های ما در تأسیس این استودیو استقلال، اقدام، خلاقیت در ایجاد کسب‌وکار و احترام متقابل در برقراری ارتباط با بازیکنان است.» ما می‌خواهیم بازیکنان در هر مرحله با ما باشند. از راه این سفر باورنکردنی به سوی هدف نهایی.» «ما در حال ساختن چیز خاصی هستیم، و خوش شانس بوده ایم که تیم خلاق و شگفت انگیزی از توسعه دهندگان بازی را گرد هم بیاوریم، که هر کدام از آنها با تجربه و در ساختن مشهور هستند. بازی های اکشن ماجراجویی و تعریف این سبک هیجان انگیز.”

اولین بازی استودیو Giant Skull یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره AAA خواهد بود. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر