کارگردان جاودانگی قصد دارد برای عنوان بعدی خود از گرافیک به جای بازیگران و دکورها استفاده کند

Bandersnatch از Netflix و Mosaic از HBO اشاره می کنند که برخی آزمایش ها با فرمت در فضای تلویزیون اتفاق می افتد، مشابه آنچه بارلو دوست دارد. اما بارلو اذعان می‌کند که برای از بین بردن نوسان‌های بزرگ واقعی مبارزه وجود دارد. او گفت: «همه مثل این هستند که ما شماره دو خواهیم بود. یک نفر این کار را خواهد کرد و سپس ما وارد عمل می شویم و شماره دو می شویم. “”

در واقع، بارلو می گوید که در طول توسعه Immortality، Half Mermaid پیش تولید یک بازی سه بعدی را انجام داد. این کار به یک پروژه یا نمونه اولیه تبدیل نشد، اما نشان می‌دهد که علاقه در استودیو وجود داشت. بارلو این زمین را به عنوان “تصاویر عالی” بین “بازی شخصیت های سه بعدی” و “همه چیزهای داستان او، جاودانگی” توصیف کرد.

سام بارلو، نویسنده و کارگردان فیلم جاودانگی، قصد دارد با استفاده از مدل‌های سه‌بعدی، به قالب بازی‌های ویدیویی سنتی‌تر بازگردد تا دنیایی قابل کاوش را خلق کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بر اساس مصاحبه با IGNبارلو در حال بررسی مسیرهای جدیدی برای پروژه های آینده استودیو است. سه پروژه آخر بارلو – داستان او، دروغ گفتن و جاودانگی – همگی دارای ویدئوی تمام صفحه هستند و به بازیکنان وظیفه می‌دهند تا با تماشای موزیک ویدیوهایی که صحنه‌ها و بازیگران دنیای واقعی را به نمایش می‌گذارند، داستانی را تجربه کنند. بارلو قبل از اینکه با Her Story مستقل شود و استودیو Half Mermaid را تشکیل دهد، روی بازی‌های سنتی‌تری مانند Silent Hill: Shattered Memories و Serious Sam: Next Encounter کار می‌کرد.

بخوانید  اشاره استودیو Certain Affinity به حالت بتل رویال بازی Halo Infinite در مصاحبه جدید

بارلو همچنین قصد دارد رابطه Half Mermaid را با تلویزیون تقویت کند. جاودانگی توسط نتفلیکس بر روی موبایل منتشر شد که در حال حرکت در فضای بازی است. گفت: دوست دارم ببینم [Netflix] برخی از آن چیزهایی را که در حال حاضر منحصر به بازی هستند تزریق کنید. این بیان، کاوش، احساس زنده بودن است… این احساس شگفتی و هیجان امکان پذیر است زیرا رایانه می تواند چیزها را برای شما پنهان کند و می تواند چیزهایی را آشکار کند. من دوست دارم ببینم [Netflix] این کارها را انجام دهید.”