کارگردان بازی Valorant به Bungie می پیوندد تا روی یک پروژه جدید کار کند

بر اساس این گزارش تام هندرسون یکی از بازی‌های اعلام‌نشده از Bungie نسخه جدید سری Marathon خواهد بود. مجموعه ای از بازی های تیراندازی اول شخص که اولین نسخه آن در سال 1994 منتشر شد، در همین حال، آگهی های استخدامی نشان می دهد که بازی دیگری از استودیوی Bungie سونی یک بازی اکشن سوم شخص در حال ساخت با موتور اختصاصی Tiger است. اکنون صفحه لینکدین نشان می دهد که این استودیو بیش از 1400 کارمند دارد. پیت پارسوندر زمان نهایی شدن خرید این استودیو توسط پلی استیشن، مدیر عامل Bungie گفت که Bungie زمانی که در موقعیت بهتری قرار داشت قصد داشت کارکنان بیشتری را استخدام کند.

در جدیدترین اخبار بازی به صورت رسمی جو زیگلرکارگردان Valorant پس از 12 سال Riot Games را ترک کرد و به Bungie پیوست. زیگلر در توییتر نوشت: خوشحالم که اعلام کنم خانه جدیدم بانجی است. جایی که من دارم روی چیز جدیدی کار می کنم که امیدوارم همه شما روزی بتوانید آن را بازی کنید. با مهر بسیار”.

جو زیگلر، کارگردان سابق استودیو Riot Games به استودیوی بانجی پیوسته تا روی یک بازی اعلام نشده کار کند.

احتمالاً دو پروژه از چهار پروژه مورد بحث مربوط به بازی Destiny 2 هستند. محتوای قابل دانلود Lightfall، همراه با DLC پولی، پس از پایان داستان Destiny 2 عرضه خواهد شد و ظاهرا آخرین بسته توسعه دهنده اصلی سرویس لایو اکشن محبوب Bungie خواهد بود.

زیگلر برای یکی از بازی های اعلام نشده Bungie به تیم توسعه می پیوندد. گزارش های قبلی نشان داده است که Bungie اکنون در مجموع 4 پروژه اصلی دارد. در حالی که گویا با NetEase روی بازی موبایل Destiny نیز کار می کند.

بخوانید  Paradox Interactive Warns Of Cities Skyline 2 Performance Issues Ahead Of Launch