کارگردان انیمیشن Cowboy Bebop پس از یک صحنه، تماشای اقتباس نتفلیکس را متوقف کرد



اقتباس یک داستان از یک رسانه به رسانه دیگر همیشه دشوار خواهد بود – همیشه تغییراتی وجود خواهد داشت تا داستان در رسانه دیگر کار کند. اما در حالی که برخی از اقتباس ها کار می کنند، برخی دیگر کار نمی کنند، و Shinichioro Watanabe، کارگردان Cowboy Bebop می گوید که اقتباس نتفلیکس از انیمه افسانه ای او در یک مصاحبه جدید با فوربس.

واتانابه گفت: “برای اقتباس لایو اکشن جدید نتفلیکس، آنها یک ویدیو برای من فرستادند تا بررسی و بررسی کنم.” “این با صحنه ای در یک کازینو شروع شد، که ادامه راه را برای من بسیار سخت کرد. من در آنجا توقف کردم و فقط آن صحنه افتتاحیه را دیدم.”

او ادامه داد: واضح است که این کابوی بی باپ نبود. “در آن مرحله متوجه شدم که اگر درگیر نبودم، Cowboy Bebop نبود. فکر کردم شاید باید این کار را می‌کردم. اگرچه ارزش انیمه اصلی اکنون بسیار بالاتر است.”

وطنبه توضیح بیشتری در مورد اینکه صحنه آغازین سریال چه بود، که به نظر او بسیار ناخوشایند بود، نداد. بررسی ما از تغییر قوس‌های شخصیت‌ها و استفاده از امتیاز اصلی انیمه قدردانی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که سرعت آن دشوار است و برخی از شخصیت‌ها در ترجمه‌شان بیش از حد تحت اللفظی هستند. مدت کوتاهی پس از انتشار سریال، نتفلیکس آن را لغو کرد، و به هر امیدی از طرفداران برای ادامه داستان قهرمان داستان اسپایک، یا این که سریال فرصتی برای افشای فیلم‌های پس از اعتبار داشته باشد، پایان داد. رادیکال ادوارد در پایان نمایش. این نمایش در زمان راه اندازی خوب عمل کرد، اما به سرعت در هفته های بعد متوقف شد. نتفلیکس هنوز سخت در حال اقتباس از تعدادی پروژه انیمه لایو اکشن محبوب است، از جمله انیمه دزدان دریایی One Piece و Nickelodeon’s Avatar: The Last Airbender.

بخوانید  این معامله Lego Optimus Prime با قیمت جمعه سیاه آن مطابقت دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.