کارگردانی فیلم Priscilla توسط سوفیا کاپولا برای شرکت A24

سوفیا کوپولا اقتباس از کتاب Elvis and Me را انجام می‌دهد. منابع آگاه می‌گویند که این فیلمساز آمریکایی از مدت‌ها پیش در فکر شروع مراحل تولید فیلم Priscilla در پاییز ۲۰۲۲ بوده است تا پس از فیلم On The Rocks (نوشیدنی با یخ) به‌سراغ آن برود. با اینکه سوفیا کاپولا برای انتخاب بازیگر نقش الویس با بازیگرهای زیادی ملاقات کرد و درنهایت جیکوب الوردی را برگزید، اما کیلی اسپینی از روز اول انتخاب اصلی این کارگردان برای نقش پریسیلا بود.

سوفیا کاپولا به‌عنوان پروژه‌ی بعدی به‌سراغ کارگردانی فیلم Priscilla می‌رود که کیلی اسپینی و جیکوب الوردی نقش‌های پریسیلا و الویس پریسلی را را در آن بازی می‌کنند.

سوفیا کاپولا، هنلی و لورنزو میلی از شرکت The Apartment، شرکت Fremantle و شرکت امریکن زوتروپ وظیفه تهیه‌ی فیلم Priscilla و شرکت‌های اپارتمنت پیکچرز، فریمنتل و استیج ۶ سونی وظیفه تأمین مالی آن را برعهده دارند. شرکت A24 مسئول توزیع فیلم در آمریکای شمالی، شرکت Vision Distribution مسئول توزیع اثر در ایتالیا، شرکت Stage 6 Films/سونی پیکچرز و شرکت Stadnalone Pictures مسئول انتشار آن در سایر نقاط جهان هستند.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سوفیا کاپولا، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، یک فیلم سینمایی تازه با نام Priscilla (پریسیلا) را براساس کتاب زندگی‌نامه Elvis and Me (الویس و من) نوشته‌ی پریسیلا بیولیو پریسلی کارگردانی می‌کند. این کتاب شرح‌حال پس از انتشار در سال ۱۹۸۵ به یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز تبدیل شد. کیلی اسپینی و جیکوب الوردی نیز برای ایفای نقش‌های پریسیلا و الویس پریسلی انتخاب شدند.

بخوانید  زمان آن رسیده است که درباره پیش خرید بازی ها تجدید نظر کنید
فیلم Priscilla همکاری دیگری را برای سوفیا کاپولا و فیلپ لو سورد، مدیر فیلم‌برداری، استیسی باتات، طراح لباس، سارا فلک، تدوین‌گر و تامارا دوورل، طراح تولید رقم می‌زند. این سومین همکاری سوفیا کاپولا با شرکت ای۲۴ خواهد بود که قبلا دو فیلم On The Rocks و The Bling Ring (حلقه‌ی بلینگ) را تولید کردند. یک اقتباس تلویزیونی از رمان The Custom of the Country (رسوم کشور)، نوشته‌ی ایدیت وارتون نیز توسط کاپولا در دست تولید قرار دارد.



منبع