کارمزد معاملات در صرافی کوکوین (KuCoin) چقدر است؟

به خاطر همین ویژگی­های شگفت انگیز است که کاربران این صرافی را بهترین جایگزین بایننس می­دانند. طبق آخرین بروزرسانی بایننس در دسامبر ۲۰۲۱، برای رسیدن به سطح VIP1، مجموع حجم معاملات اسپات کاربران در سی روز گذشته باید بیش از ۱ میلیون دلار (BUSD) باشد و یا حجم معاملات آتی سی روز گذشته آنها بیش از ۱۵ میلیون دلار باشد. برای آشنایی با آخرین برزورسانی سطوح مختلف حسابهای بایننس و پیشنیاز لازم برای رسیدن به آنها به این لینک رجوع کنید. چه کسانی میتوانند در بایننس ساب اکانت ایجاد کنند؟ همچنین فارم CHESS-USDC در این صرافی راهاندازی شده است. همچنین میتوانید امکان معامله در برخی از بازارها را محدود کنید.

شرکت در برنامه Affiliate صرافی کوکوین چه مزایایی دارد؟ برای اینکه سرعت معاملات در همه رمز ارزها بالا باشد، نیاز است تا تعداد کاربران بیشتری در یک صرافی فعالیت نمایند. به همین دلیل، برداشتها به سرعت پردازش میشوند و کاربران نسبتاً سریع و در عرض چند دقیقه دارایی خود را دریافت میکنند. زیرا با توجه به نوسانات بیت کوین این روزها، سرمایه گذاران در مقایسه با سایر صرافیها باید با سرعت عمل بیشتری برای ثبت سفارش اقدام کنند. اساسا، این بدان معناست که این معاملات با سایر کاربران انجام میشود. درواقع شما تنها در صورتی نیاز به احراز هویت در این صرافی خواهید داشت که بخواهید بیش از 1 بیت کوین از حساب خود برداشت کنید.

تا زمانی که دارایی رمزارزی شما از صرافی به کیف پول شما انتقال داده نشده باشد مالکیت شما بر آن دارایی نهایی نشده است. با ساختار جدید احراز هویت که توسط صرافیهای خارجی در حال اجراست، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد. زیرا معمولاً کارمزد در این صرافی ها به صورتی درصدی از حجم معامله است و اگر حجم معاملات شما افزایش یابد، ناگهان مشاهده میکنید که رقم بسیار سنگینی را به عنوان کارمزد پرداخت کردهاید.

فرقی ندارد که به دنبال خرید ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم با کردیت-دبیت کارت هستید یا از معامله crypto-to-crypto استفاده می کنید؛ کوکوین هر دو روش را پوشش میدهد. ساب اکانت به شما اجازه میدهد تا معاملات خود را از طریق چند اکانت انجام دهید و هر گونه که میخواهید بین آنها تقسیم کنید. ربات با استفاده از پارامترهای ورودی کاربران، با ترکیب اطلاعات اقدام به خرید و فروش و کسب سود از طریق تغییرات قیمت سهام و رمز ارزها میکند. اگر موفق به اتصال ساب اکانت به ایمیل مدیر مشخص شده نشدید، از طریق گزینه Bind Account در قسمت Managed Sub Account اقدام کنید. در صرافی کوینکس احراز هویت کنیم یا نه؟ همانطور که اشاره کردیم، صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز نمود و با برنامه ریزی دقیق توانست به یکی از برترین صرافی های دنیا تبدیل شود.

این پلتفرم در مجموع ۹۶ توکن دارد که در این برنامه ۲۴ توکن NFT مونکت شامل ۱۲ گربه سیاه و ۱۲ گربه سفید به مزایده وبسایت ایران ارز دیجیتال گذاشته میشود. این شامل یک دفتر کل غیرمتمرکز برای مالکیت زمین، یک پروتکل برای توصیف محتوای هر قطعه زمین، و یک شبکه همتا به همتا برای تعاملات کاربر است. جزییات: Cosmos Hub در اطلاعیهای از پیوستن صرافی غیر متمرکز Gravity به این شبکه خبر داد. در فیلد Amount مقدار را وارد نموده و در انتها گزینه Confirm را انتخاب کنید. سطح نخست این صرافی برای بررسی هویت کاربران به کسانی مربوط می شود که هنوز هویت خود را تایید نکرده اند. در ابتدا و در کادر آبی رنگی که مشاهده می کنید این موضوع را به شما نمایش می دهد که شما در این صرافی به تازگی ثبت نام کرده و در حال انجام مراحل تنظیمات کوینکس می باشید.

بخوانید  خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل خرید و فروش اکانت پابجی و کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

برداشتهای کوچک در ثانیه پردازش میشوند، در حالی که برداشتهای بزرگ فقط 10 دقیقه یا کمتر طول میکشند. در این قرعه کشی به ۱۰۰۰ کاربری که در رتبه آنها عدد صفر وجود داشته باشد سهمی از ایردراپ توکن OOE تعلق میگیرد. علاوه بر این کاربرانی که حجم خرید آنها از ۵۰ DFYN بیشتر باشد سهمی برابر از ایردراپ ۳۰۰۰ دلاری این توکن دریافت میکنند. این کد رفرال باعث درآمد زایی این افراد از صرافی کوینکس شده و از هر تراکنش مبلغی به حساب آنها پرداخت میشود، البته این موضوع دعوت دوستان با کد رفرال در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هم وجود داشته و اصلا موضوع عجیبی نیست، اما همانطور که گفته شده صرافی کوینکس در حال ارائه درصد بالایی از کارمزد به این افراد و تشویق آنها به آوردن کاربران ایرانی بیشتر به سایت میباشد؛ که باید به این موضوع هم دقت کرد. وی در ادامه صحبتهای خود درباره بازیابی ارزهای دیجیتال سرقت شده گفته صرافی کوکوین به محافظت از کاربران ادامه داده و الماس پنهان رمز ارزی بیشتری را به دنیا ارائه خواهد داد.

در بالای صفحه اصلی سایت کوین مارکت کپ یکسری اطلاعات کلی در مورد کلیت بازار کریپتوکارنسی درج شده است. ارزش معاملات صرافی کوکوین هماکنون در هر شبانهروز به بیش از پنج میلیارد دلار میرسد. سپس با انتخاب گزینه Send it to my Email، نسخه پشتیبانی از اطلاعات وارد شده به ایمیل شما ارسال میشود. KuCoin Futures Lite نسخه سادهشدهای از پلتفرم Futures است که با هدف ایجاد تجربه کاربری آسانتر برای معاملات آتی در صرافی کوکوین تعریف شده است. چگونه در صرافی کوکوین ارز دیجیتال بخریم؟

کاربرانی که حجم خرید آنها از ۷۰ DFYN بیشتر باشد و مراحل احراز هویت تا سطح کاربری KYC1 را تکمیل کرده و بازار DFYN/USDT را به لیست بازارهای مورد علاقه خود اضافه کنند سهمی برابر از ایردراپ این توکن از استخر پاداش به ارزش ۵۰۰۰ دلار دریافت میکنند. توکن بومی صرافی کوکوین با نماد KCS در سال 2017 انتشار داده شد. در طرح دوم این برنامه کاربرانی که حجم خرید آنها از ۱۰۰۰ OOE بیشتر باشد در قرعه کشی ۲۴۰۰۰ واحد از این توکن شرکت داده میشوند. سرمایهگذاران میتوانند زیر حسابهای خود را در اختیار افراد حرفهای برای اداره و مدیریت قرار دهند. در این صورت توانایی مدیریت ساب اکانتها را خواهید داشت و میتوانید به صلاحدید خود، دارایی هر یک از حسابهای فرعی را برداشت کنید و یا انتقال دهید.

بخوانید  بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها

Cosmos Hub در بلاک ۶۹۱۰۰۰۰ بهروزرسانی میشود.

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص مقایسه صرافی کوکوین و کوینکس باید به آن اشاره شود، نحوه احراز هویت است در آنهاست. نرخ کارمزدی که صرافی کوکوین از کاربران دریافت میکند، نسبت به دیگر صرافیها از جمله کوینکس و بایننس بسیار رقابتی است. همچنین لازم است تا در بررسی صرافی کوینکس به مزیت بزرگ دیگر این صرافی برای کاربران ایرانی یعنی پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کنیم. از طرف دیگر، امکان استفاده از خدمات صرافی کوینکس بدون استفاده از VPS نیز وجود دارد و شما میتوانید با مدارک شناسایی ایرانی خود نیز در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنید.

بنابراین سرمایهای را برای خرید ارز دیجیتال اختصاص دهید که در صورت از دست دادن آن، پایههای زندگی شما متزلزل نمیشود! مشابه با صرافی KuCoin، نرخ کارمزد را در این صرافی میتوان با استفاده از توکن CET کاهش داد. صرافی کوکوین در قوانین خود به صراحت گفته که با قانونگذاران بهطور کامل همکاری میکند و از آنجایی که ایران به لحاظ قانونی تحت تحریم است، پس این صرافی حق دارد به کاربران ایرانی سرویس ندهد و حساب آنها را ببندد. جزییات: کوکوین به مناسبت لیست شدن توکن OOE در این صرافی با همکاری پلتفرم Open Ocean کمپین ایردراپ توکن OOE را برگزار میکند. معاملات آن در این صرافی در طول بهروزرسانی پلتفرم ادامه خواهد داشت. در ادامه از کاربر خواسته میشود تا رمز یکبار مصرف را از Google Authenticator دریافت کرده و در کادر مشخص شده وارد کند. برداشت در KuCoin چقدر زمان میبرد؟ زمان مورد نیاز: 7 دقیقه.

کوینکس مانند بسیاری صرافیهای ارز دیجیتال دیگر، کیف پول مختص خود را دارد. اگر از جمله تریدرهای تازه کاری هستید که قصد برداشت از حساب به طور مکرر را دارید، بهتر است به فکر استفاده از صرافیهای جایگزین مانند Gemini باشید؛ زیرا این پلتفرمها نرخ ثابتی برای کارمزد برداشت از حساب خود تعیین کردهاند. پس از ساخت ساب اکانت، میتوان برای آن شماره تلفن و ایمیلی تعیین کرد (که میتواند متفاوت از شماره تلفن و ایمیل حساب اصلی باشد). کیف پول کوکوین اکنون برای کاربران فعال است، با پلتفرم مبتنی بر مرورگر راه را برای یک برنامه تلفن همراه که هنوز در حال توسعه است هموار می کند. این کد به صورت تصادفی ساخته می شود; و در ساخت آن از اعداد و حروف انگلیسی استفاده می شود و تعداد کاراکتر های یک لینک تراکنش معمولا ۶۴ کاراکتر است ولی در برخی از بلاک چین ها ممکن است کمتر باشد.

در صرافی کوینکس احراز هویت کنیم یا نه؟

اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید، یکی از مهمترین اقداماتی که قبل از خرید رمز ارز باید انجام دهید، آشنایی و تحقیق در خصوص صرافیهای فعال در زمینه خرید، فروش و ترید ارز دیجیتال است. در این مرحله جفت معاملاتی را که قصد معامله آن را دارید انتخاب کرده و سپس توکن وام گرفته شده را با یک توکن دیگر مبادله کنید. عامل دیگر ممکن است رمز عبور یکبار مصرف جدا از رمز عبور یا تایید ایمیل یا پیامک باشد. مشابه با بسیاری از صرافیها، نحوه محاسبه کارمزد در صرافی کوکوین به این بستگی دارد که شما سفارش گذارنده (maker ) هستید یا گیرنده سفارش (taker). صرافی کوکوین برنامه استخراج توکن AXC را در سرویس BurningDrop اجرا میکند. جزییات: صرافی کوکوین به مناسبت لیست شدن توکن DFYN در این صرافی کمپین ایردراپی به ارزش ۵۰،۰۰۰ دلار برگزار میکند.

بخوانید  بازسازی طلا فروشی و دکوراسیون طلا فروشی و طراحی طلا فروشی

در بیان ویژگیهای برتر آموزش صرافی کوینکس به سطوح کاربری متنوع این سایت اشاره کردیم. پس از فعال کردن، باید نام زیردامنه (مشابه نام کاربری) مربوطه را انتخاب کنید. تسک دوم برای کاربرانی است که حساب USDT-margined swap خود را فعال کرده و یک تراکنش موفق در بازارهای آن در طول مدت این کمپین انجام دهند. Cosmos Hub در بلاک ۶۹۱۰۰۰۰ بهروزرسانی میشود. صرافی کریپتو داتکام از ارتقا پروتکل Cosmos Hub پشتیبانی میکند. صرافی کوکوین از بیش از 750 جفت ارز و بیش از 380 رمز ارز پشتیبانی میکند. قراردادهای جفت ارزها بر مبنای استیبل کوین تتر و یا ارزهای دیگر هستند. برای انجام ترید در حساب صرافی کوکوین نیاز است که حساب خود را با یک ارز دیجیتال همچون بیت کوین و یا تتر شارژ کنید.

تا به امروز (مرداد ماه سال 1400) در واقع هیچ گونه محدودیتی برای کاربرانی ایرانی از طرف صرافی کوینکس اعمال نشده و کاربران ایرانی می توانند با آی پی ایران نیز به راحتی در این صرافی ثبت نام و ترید و واریز و برداشت کنند. در این مقاله سعی کردیم با مقایسه صرافی کوکوین و کوینکس به شما در انتخاب بهتر برای خرید و فروش و ترید ارز دیجیتال کمک کنیم. در حال حاضر این صرافی کوکوین از جمله صرافیهایی است که نرخ کارمزد بسیار پایینی از کاربران دریافت میکند و امکان ترید طیف وسیعی از جفت ارزها را برای کاربران فراهم کرده است. این شرکت درست مانند بایننس و بیتفینکس، یکی از شرکتهای تابعه ViaBTC، شرکتی که توسط هایپو تأسیس شده، در هنگ کنگ ثبت شده است.

پس از کلیک بر روی آن گزینه، ایمیل خود را در فیلد مربوطه وارد کنید و دکمه Send را بزنید. عبارت امنیتی مدنظر خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید. در ادامه به این اشاره خواهیم کرد که ساب اکانت در صرافی ارزهای دیجیتال چیست؟ ساب اکانت در صرافیهای ارز دیجیتال چیست؟ کوینکس سایت مخصوص به خود را دارد که برای ثبت نام در آن، باید ابتدا وارد سایت کوینکس شده و دکمه sign up را بزنید. بر روی Sign Up کلیک نمایید. ابتدا به صفحه ساب اکانت رفته و بر روی کپی کردن آدرس کلیک کنید. 6. آخرین سفارشات انجام شده در این قسمت از صفحه قرار دارد.