کارت گرافیک RTX 3070 با 16 گیگابایت حافظه بهبود یافته است

بهبود نرخ فریم بازی Resident Evil 4 با مود کارت گرافیک RTX 3070

در حالی که کارت گرافیک RTX 3070 Ti 16 گیگابایتی مود کارت گرافیک که توسط خود انویدیا طراحی شد و در نهایت به دلایلی لغو شد GeForce RTX 3070 با 16 گیگابایت VRAM ایده بدی نیست. با توجه به اینکه این روزها برخی از بازی ها از بیش از 8 گیگابایت حافظه گرافیکی استفاده می کنند، برخی از مدل های سری RTX 30 برای رساندن نرخ فریم به مقادیر دلخواه تلاش می کنند. موددر این نقشه بازسازی Resident Evil 4 است در تنظیمات گرافیکی بسیار بالا به عنوان یک معیار برای نشان دادن اثر 8 گیگابایت حافظه بیشتر استفاده می شد.

مود حافظه کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 حافظه گرافیکی خود را دو برابر کرده و به 16 گیگابایت می رساند.اگرچه این مد پیچیده تر از مدل های قبلی است، از آنجایی که شامل لحیم کاری PCB است، بهبود قابل توجهی در عملکرد فرکانس متوسط ​​نرخ فریم و شاخص 0.1٪ دارد. . در زیر، بازی های ویدیویی.

به طور کلی، به نظر می رسد که کارت های گرافیک انویدیا برای استفاده حداکثری از قدرت پردازش گرافیکی خود به ظرفیت حافظه بیشتری نیاز دارند و مواردی از این دست گواه این موضوع است.

ماد حافظه کارت گرافیک GeForce RTX 3070 با دو برابر شدن ظرفیت حافظه VRAM این کارت، بهبود قابل توجهی را در عملکرد آن به ویژه در برخی از بازی های جدید نشان می دهد.

همانطور که گفته شد، این مد کمی پیچیده تر از حالت قبلی است که قبلاً روی برخی از نقشه ها انجام شده بود. از آنجایی که برای پشتیبانی از آی سی های حافظه با ظرفیت بیشتر، اتصال مقاومت های بیشتری لازم است و همچنین برای حل مشکل سوسو زدن، کارت گرافیک اصلاح شده باید در کنترل پنل روی حالت عملکرد بالا تنظیم شود. راه اندازی انویدیا.

بخوانید  بسته شروع بحث برانگیز Destiny 2 پس از ناکامی در ایجاد شادی برای بازیکنانش حذف شد.