ژانویه 2023، فهرست بازی‌های اساسی PlayStation Plus زودتر از موعد معرفی شد


لیست بازی های PlayStation Plus Essential برای ژانویه 2023 بار دیگر توسط billbil-kun فاش شد.

در میان آخرین اخبار بازی ها، مطلع شدیم که لیست بازی های سرویس PlayStation Plus Essential برای ژانویه 2023 قبل از اعلام رسمی فاش شده است. Bilbil-Kan از سایت Dealabs که از سپتامبر 2021 از لیست بازی های پلی استیشن پلاس رونمایی می کند، بازی های احتمالی برای سرویس اشتراک ماه آینده را فاش کرده است.

همانطور که billbil-kun اخیرا گزارش داده است، لیست بازی های پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2023 شامل Star Wars Jedi: Fallen Order (پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4)، Fallout 76 (پلی استیشن 5) و Axiom Verge 2 (پلی استیشن 5) است. 4). کاربران این سرویس اشتراک سونی می توانند این آثار را بین 3 ژانویه تا 7 فوریه 2023 (13 دسامبر تا 18 فوریه 1401) به حساب خود اضافه کنند.

فهرست بازی‌های PlayStation Plus Essential برای دسامبر 2022 شامل Mass Effect Legendary Edition (پلی‌استیشن 4)، Biomutant (پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4) و Divine Knockout: Founder’s Edition (پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4) بود. کاربران لایه PS Plus در این ماه می توانند آثاری مانند WWE 2K22، تعدادی بازی Far Cry و Yakuza، Middle Earth: Shadow of Mordor و Ridge Racer 2 را نیز تجربه کنند.

سونی اخیرا یک حراج بازی فروشگاه پلی استیشن راه اندازی کرده است و عناوین زیادی را با تخفیف های باورنکردنی به فروش می رساند. بیش از 3000 محصول، از جمله بازی‌های محبوب Call of Duty: Modern Warfare 2، Elden Ring، Horizon Forbidden West و Gotham Knights دارای تخفیف هستند.

بخوانید  ۱۰ لبخند ترسناک دنیای انیمه که از یادتان نمی‌رود!