چگونه The Mario X Lush Collab Bowser را سکسی و پوست من را زرد کرد

ژل دوش ماریو

با این حال، این نوع “متوسط” نیز افت آن است – چیز زیادی وجود ندارد که این نوار را از بسیاری از صابون های بار دیگر یا هر چیزی که به آن احساس منحصر به فرد ماریو می دهد، جدا از شکل آن متمایز کند. اما حتی این انتقاد هم نیست همچنین توجه زیاد – هر همکاری خوب نیاز به محصولی دارد که دوست داشتنی آسان داشته باشد که یک پیچ و تاب سرگرم کننده را در مورد مورد علاقه ثابت ارائه دهد.

علامت جهانی: 5/5 کیک تازه پخته شده

یادداشت پرنسس هلو به ماریو در Super Mario 64.
یادداشت پرنسس هلو به ماریو در Super Mario 64.

من به ژل چند چیز می دهم: بوی کوکاکولا، عطر می دهد سختژل رنگ و قوام خوبی دارد و من فکر می کنم انتخاب نوعی شلوار جین آبی، رایحه کلاسیک آمریکایی انتخابی واقعاً الهام گرفته برای قهرمان یقه آبی ما ماریو بود. گفته شد، بوی سودا برای من مناسب نبود. من به رختخواب رفتم که انگار از باری به خانه برگشتم که در آن شخصی رم و کوکاکولا روی من ریخته است، و معمولاً این حالت قبل از خواب نیست که من به دنبال آن هستم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مشتاق خرید عطرهای دکتر فلفل لیپ اسمکر هستند، یا از عطرهای منحصربفرد قدردانی می کنید، گمان می کنم ممکن است این ژل را دوست داشته باشید و از ماندگاری بوی سیاه نوشابه راضی باشید.

از بین همه چیزهایی که در همکاری Lush x Super Mario Bros گنجانده شده است، صابون Gold Coin مطمئن‌ترین انتخاب به نظر می‌رسد – به عنوان تنها محصولی که می‌توانم به راحتی به همه توصیه کنم، زیرا شانس سود بردن از آن بسیار زیاد است. بالا در حالی که به اندازه ژله ها من را متحیر نکرد، این نوار هنوز هم محصولی فوق العاده جامد با بوی کارامل خوب و کمی کف و ماندگاری خوب است. مطمئناً می‌تواند کمی مرطوب‌کننده‌تر باشد، اما هنوز هم انتظارات من را در مورد احساس صابون روزانه شما برآورده می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از بین تمام محصولاتی که دریافت کردم، این یکی بود به آسانی موردی که من در استفاده از آن مردد بودم. در واقع، من به دوستم که در Lush کار می کرد در مورد عطر منحصر به فرد صابون پیامک دادم، و وقتی آنها به من اطمینان دادند که محصولات معطر کوکاکولا آنها واقعاً بسیار محبوب هستند و مورد علاقه بسیاری هستند – که آنها کمی احساس بهتری داشتند، شوکه شدم. در و در واقع آنقدر که به نظر می‌رسید بالا نبودند. با در ذهن داشتن این دانش، درگیر شدم و تصمیم گرفتم خودم را در ژل قرمز سیب آب نباتی خفه کنم و بوی شیرین اما گرم کوکاکولا – یا اگر بیشتر به آن علاقه دارید پپسی – را در آغوش بگیرم.

بخوانید  جزئیات داستانی فاش کننده برای Silent Hill: The Short Message

علامت جهانی: 3/5 “لتساگو”

علامت جهانی: 4/5 صداهای عجیب وزغ

در حالی که Lush می‌توانست بمب حمام هلویی خود را تغییر کاربری دهد یا صابون پایه با رایحه هلو را انتخاب کند، من بسیار خوشحالم که آنها برای نمادین ترین شاهزاده خانم در بازی فراتر رفتند. مجسم کردن به جای اینکه مسیر آسان را انتخاب کنم، و من بسیار خوشحالم که می توانم این انرژی را برای من هدایت کنم.

خوشحالم که بگویم Bowser Shower Jelly نیز فوق العاده است. انجام شد بنابراین فوق العاده است که من هنوز تصمیم نگرفته ام که این صابون را بیشتر ترجیح می دهم یا هلو، بنابراین عادت کرده ام که بسته به روحیه ام بین این دو صابون جایگزین کنم. در حالی که ژله هلو به درستی به من احساس یک شاهزاده خانم می دهد، ژله Bowser به من احساس می کند قدرتمند–و شاید هم کمی سکسی؟ در حالی که من در ابتدا فکر می‌کردم ساختن این صابون تا این حد عجیب و غریب است، حدس می‌زنم «قوی و عجیب سکسی» یک قصیده مناسب برای Bowser و آخرین صداپیشه‌اش، جک بلک باشد. اما در مورد لهوهای عجیب و غریب من کافی است.

همکاری بازی های ویدیویی با برندهای زیبایی در اطراف ما وجود دارد و شکاف بین گیمر کلیشه ای و جمعیتی را که قبلا نادیده گرفته می شد، پر می کند. به عنوان کسی که به چالش کامل کردن روتین مراقبت از پوستم تقریباً به همان اندازه که عاشق شکست دادن یک رئیس From Soft هستم، دوست دارم آنها را امتحان کنم و خودم ببینم کدام یک واقعا ارزشش را دارند. به این ترتیب، من از این فرصت استفاده کردم تا سری جدید Super Mario Bros را امتحان کنم. از Lush و نظرات خود را بنویسید. پس از یک ماه استفاده از 6 محصول مختلف، بالاخره به نتیجه ای رسیدم که در آن موارد من را ترک کردند و گفتم “ماما میا!” و کدام یک کمی بیشتر بودند، “مامان میا…” پس بیایید برویم!

سوال بلوک 2 در 1 بمب حمام

بنابراین برای پاسخ به سوزان ترین سوال، جناس در نظر گرفته شده است کاملا نمی خواستم: نه، من فکر نمی کنم این بمب حمام شبیه ادرار کردن باشد. حالا، شاید اگر وان بزرگ‌تری داشتم و بمب بیشتر آب می‌شد، داستان فرق می‌کرد. با این وجود، این ایده که هر کسی آن را رنگی بیابد، من را در مورد هیدراتاسیون کلی آن نگران کرده است. با این اوصاف، من هنوز بمب را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر ندیدم. طلایی رنگ مشکوکی است که می‌توان آن را با محصولات زیبایی هدف قرار داد، و در حالی که این محصول فاقد زرق و برق، درخشش و درخشش بود، آنقدر که شبیه ظروف سفالی عجیب و غریب به رنگ خردلی به نظر می‌رسید، احساس «لوکس» نداشت. در بالای آن، رنگدانه زرد و زرق و برق خواهد بود به بدن خود بچسبید، بنابراین اگر رویدادهای آتی دارید که نمی توانید مانند یک مرد ادوارد کالن ظاهر شوید، استفاده از آن را توصیه نمی کنم.

بخوانید  تاسیس استودیوی GPTRACK50 توسط تهیه‌کننده سابق رزیدنت ایول
تصویری از ادوارد کالن با نام مستعار تو پس از آن بمب حمام.
تصویری از ادوارد کالن با نام مستعار تو پس از آن بمب حمام.

علامت جهانی: 5/5 خنده گرم از Bowser

باز هم مورد دیگری داریم که «این عطر برای من نبود». در حالی که ژل دوش لوئیجی ادعا می کند که با سیب سبز رایحه دارد، تنها چیزی که در حین استفاده از آن حس می کردم علف های تازه چیده شده بود. گمان می‌کنم چیزی کمی طراوت در صابون وجود داشت – میوه‌ای سبک در فصل بهار که کمی آن را جبران کرد، زیر تکه‌های پاره‌شده چمنزار مدفون شد. اما در بیشتر موارد، فقط احساس می‌کردم که آلرژی‌هایم در شرف از بین رفتن هستند.

نگاه پایین بدنام لوئیجی.
نگاه پایین بدنام لوئیجی.

ژله دوش Bowser

متأسفانه، این جایی نیست که بررسی من به پایان می رسد. این بمب حمام است عظیمو در حالی که این یک مزیت به نظر می رسد، فقط به مواد بیشتری اجازه می دهد که خرد شوند و بشکنند. اگرچه لوش کار واقعاً خارق‌العاده‌ای انجام داد و همه چیز را جمع‌آوری کرد، بمب حمام شانسی در برابر کمتر از تحویل‌دهنده‌های بداخلاق نداشت و در چند قطعه وارد شد. همچنین نقطه فروش اصلی بمب حمام 20 دلاری را که همان صابون غافلگیرکننده در وسط است، خراب کرد. به جای اینکه منتظر بمانم تا بلوک به آرامی حل شود و یکی از شش رنگ اسرارآمیز و قدرت درونی آن آشکار شود، در نهایت به طرز ناشیانه ای تکه های بمب را داخل وان بیل زدم و صابون خود را Fire Flower در کنار آن قرار دادم. من به Question Block Bath Bomb اعتباری برای آبرسانی و ابزاری جالب می‌دهم، اما به‌عنوان یک دوستدار بزرگ بمب حمام Lush، این برای من کافی نبود.

بخوانید  بازی چند نفره Naughty Dog: The Last of Us به زمان بیشتری نیاز دارد

این یکی برای رنگ الهام گرفته از گوئیگی چند امتیاز دریافت می کند و در واقع به یاد می آورد که لوئیجی وجود دارد، اما اگر طعم سیب کمی بیشتر نمایان می شد، بسیار تحت تأثیر قرار می گرفتم.

علامت جهانی: 2/5 خیره به مرگ هنگام رانندگی

ژله دوش Bowser دارای مقداری طعم و لقمه است که از ترکیب خواب آور آن از دارچین، بادیان، میخک، روغن پرتقال و روغن پاتچولی به دست می آید. در حالی که آرزو می‌کنم کمی طولانی‌تر روی پوست بماند (شخصاً توصیه می‌کنم برای کمک به ماندگاری آن را با یکی از لوسیون‌های Lush مورد علاقه‌ام، Pansy یا کرم کرما دنبال کنید)، رایحه اولیه جذاب و راحت است، دقیقاً قبل از آن عالی است. -محصول تخت این فرمول همچنین کاملاً آبرسان است و من آن را به دلیل داشتن رایحه ای کاملاً خنثی تقویت می کنم – همه سزاوار این هستند که بعد از یک لیوان شراب مولد احساس کنند پادشاه کوپاس هستند.

ما در عصر طلایی بازی های ویدیویی زندگی می کنیم. و اینطور نیست فقط به دلیل انبوهی از بازی‌های خارق‌العاده در حال ایجاد، تعداد روزافزون گیمرهایی که به این سرگرمی می‌پردازند، بسیاری از اقتباس‌های تلویزیونی و فیلمی که واقعاً خوب هستند، و قدرت مالی رو به رشد بازی‌های ویدیویی به عنوان یک تجارت. خیر این تا حدی به این دلیل است که اکنون می توانم به Ulta بروم و چند لاک ناخن با تم ایکس باکس، یک پالت سایه چشم Animal Crossing و یک ماسک اسلایم Sonic the Hedgehog بخرم، همه در حالی که بوی پرنسس هلو می دهند.

ژل دوش لوئیجی

صابون سکه طلا

اگرچه وب سایت رسمی لوش به وضوح بیان می کند که این محصول با روغن پرتقال شیرین، دم کرده هلو تازه، گریپ فروت، جلبک دریایی و چندین ماده طبیعی دیگر ساخته شده است، اما برای درک رایحه و حال و هوای کلی این ژله دوش دو کلمه کافی است: Starburst صورتی . من خودم به عنوان یک دختر استاربارست صورتی، از این صابون و کیفیت آن هیجان زده شدم. ارائه سرگرم کننده است، ظاهر و احساس آن بسیار بازیگوش است، و فقط کمی از چیزهای نوع Jell-O تا حد زیادی به شما کمک می کند. رایحه آن شیرین، مرکباتی و فریبنده است اما مشکل بوی تند، شیرین و مصنوعی را ندارد. به طور خلاصه، من احساس می کردم که باربی مارگوت رابی از آن استفاده می کند، و چه کسی این را نمی خواهد؟

علامت جهانی: مامان غمگین میا

ژله دوش هلو پرنسس