چگونه کارگردان Transformers: Rise Of The Beasts برای ساخت یک بلاک باستر رباتیک متنوع تر الهام گرفت

طبیعتاً منطقی بود که کیپل پس از اینکه توانست آن را بپردازد، و بنابراین اکنون ما یک فیلم تبدیل شوندگان داریم که تازه واردانی مانند آنتونی راموس، ستاره همیلتون و دومینیک فیش بک، ستاره Swarm در نقش های اصلی حضور دارند.

قبل از Rise of the Beasts، Transformers یک فرنچایز بسیار سفیدپوست بود که در هر فیلم نقش اول سفید داشت و هر بار یک مرد سفیدپوست روی صندلی کارگردانی می رفت. Rise of the Beasts نشان دهنده انحراف عمده از آن روند فرانچایز است، با این حال، با یک کارگردان سیاه پوست و دو رنگین پوست در نقش های اصلی. این یک تغییر غافلگیرکننده است و با استخدام استیون کپل جونیور کارگردان Creed 2 برای نشستن پشت دوربین شروع شد.

“بنابراین اکنون من این موقعیت را دارم و این فرصت را دارم که بگویم، یک بچه در بروکلین وجود دارد که یک بچه پورتوریکویی مانند نوح را روی پرده بزرگ می بیند. و او اکنون برای انجام هر کاری در زندگی الهام گرفته است. این از هر چیز فراتر می رود هر باکس آفیس یا هر چیز دیگری برای من، فقط به خاطر احساسی که در کودکی داشتم.” «دومینیک فیشبک، یک بازیگر بزرگ، شایسته حضور در چنین پلتفرمی است و می‌تواند چیزی را به مجموعه Transformers بیاورد که قبلاً وجود نداشت.

به نظر می رسد که یکی از افرادی که در وهله اول به الهام بخشیدن به کیپل برای تبدیل شدن به یک فیلمساز کمک کرد، مرد سفیدپوستی بود که پنج تا از فیلم های کم تنوع قبلی Transformers، مایکل بی را کارگردانی کرد. این اولین فیلم پسران بد بود که جرقه اولیه را به کیپل داد – زیرا یک فیلم اکشن استودیویی بزرگ با دو بازیگر اصلی سیاه پوست بود.

بخوانید  Spider-Man 2 یک بازی تک نفره است، نه کوآپ، تایید اینسومنیاک

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

“و بله، من به دنبال استعدادی هستم که قطعاً بتواند نقش را بازی کند. اگر بتوانم بهترین ها را انتخاب می کنم. من علاقه مندم که چه کسی برای این نقش مناسب است. اما اگر بتوانم یک گروه متنوع از افراد رنگین پوست ایجاد کنم، به خصوص در چیزی که قبلاً در فرنچایز برجسته نشده بود و حتی در هالیوود اغلب، بنابراین بله، من در آن هستم.

Bay – یا همان‌طور که کپل زمانی او را «بی افسانه‌ای» می‌نامید – در نهایت کلید کمک به Caple بود که چگونه با همه عوامل پیچیده‌کننده سرگرم‌کننده‌ای که با کار بر روی تولیدی مانند این به وجود می‌آید مقابله کند.

کپل به یاد می آورد: “او فیلمنامه را خواند. من به او می گویم که ما از چند جلوه بصری استفاده می کنیم. او می گوید: “شما لحظات احساسی زیادی با ربات ها دارید، واقعاً عالی است. هشدار: واقعاً گران است!” “مثل زمانی که شما فقط می خواهید روی Optimus Prime زوم کنید و نشان دهید که او فکر می کند هزینه زیادی دارد و زمان زیادی می برد، که یکی از دلایلی است که او به این فکر می کند “نمیدم، من این کار را نکردم”. این کار را در فیلم های من انجام دهید، زیرا به همین دلیل است که من انسان های بیشتری خواهم داشت.» این شامل انسان های زیادی می شد.

بخوانید  Helldivers 2: نبرد با روبات ها و حشرات برای دموکراسی

“وقتی من ویل اسمیت و مارتین لارنس را با هم در یک فیلم اکشن بزرگ دیدم – چون معمولاً آن فیلم‌های رفیق پلیسی، شبیه ادی مورفی و نیک نولتی است. می‌دانید که مانند یک دوستی دو نژادی است. و وقتی آن دو را با هم دیدم، احساس کردم. من و یک بچه می‌گفتیم: «صبر کن، چی؟ این بچه ها قهرمانان اکشن هستند! مثلاً، آنها خیلی باحال هستند، بامزه هستند، در نیمه راه فیلم ناپدید نمی شوند.” و این باعث شد که دوربینی را بگیرم و به معنای واقعی کلمه بیرون بروم و پسران بد را بازسازی کنم.”

اما برای من، من احساسات را می‌خواهم و می‌خواهم بفهمم چگونه آن را متعادل کنم و بنابراین این اولین گفتگوی بود که در جایی که هستم داشتم، می‌دانی، من برای واکنش‌ها پول خرج می‌کنم، نه برای عمل. و راهی برای ثبت سریع آن لحظه در همان عکس پیدا کنید.”

کپل به GameSpot گفت: «من سعی می‌کنم افرادی را انتخاب کنم که شبیه من هستند و فرصت حضور در این نقش و/یا حضور در این پلتفرم‌ها و نشان دادن استعداد خود را ندارند.