چگونه مجری سریال House Of The Dragon آخرین فیلم کوتاه را مخفی نگه داشته است

در افسانه بازی تاج و تخت، قلعه ویران شده هارنهال به تسخیر شدن شهرت دارد. شاهزاده دیمون تارگرین (مت اسمیت) متوجه شد که ممکن است این شایعات در قسمت سوم فصل دوم House of the Dragon حقیقت داشته باشد. اما تصوری که دیمون در آنجا داشت ممکن است شروعی باشد برای بازگشت غیرمنتظره یکی از اعضای اصلی سریال به نمایش.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویل هایی از قسمت 3 فصل 2 خانه اژدها است. اگر قسمت را ندیده‌اید یا نمی‌خواهید بدانید چه چیزی در آن است، همین حالا خواندن را متوقف کنید.

در اواخر اپیزود، دیمون قبل از ملاقات با همسرش، رینیرا، از اتاقش در هارنهال بیرون کشیده می‌شود و سر شاهزاده کشته شده، جیهاریس تارگرین را دوباره می‌چسباند. اما دیمون به جای رینیرای بزرگسال اما دارسی، خود را جوان‌تر می‌بیند، همانطور که یکی از بازیگران سابق، میلی الکاک، که اخیراً به عنوان سوپرگرل بعدی انتخاب شد، توصیف شده است.

الکوک فقط در پنج قسمت اول سریال نقش رینیرا را بازی کرد، قبل از اینکه دارسی پس از یک سری پرش های زمانی این نقش را برعهده گرفت. به گفته رایان کوندال، مجری برنامه، الکاک با وجود مشغله زیاد از بازگشت خوشحال بود. او همچنین گفت که او برای چند روز فیلمبرداری در دسترس است، که نشان می دهد ما آخرین رینیرا جوان را ندیده ایم.

شرحی ارائه نشده است

کوندال به EW گفت: «از نظر قدرت اراده بسیار آسان بود. “ما در مورد آینده هیجان زده بودیم. میلی نمی توانست صبر کند تا برگردد و همه برای بازگشت او هیجان زده بودند… او بسیار شلوغ است، بنابراین پیمایش برنامه دشوار بود، اما اساساً آن را برای چند دقیقه رزرو کردیم. من فکر می کنم یکی از بزرگترین شاهکارهای ما مخفی نگه داشتن این موضوع در طول روز بود، با توجه به اینکه از همان ابتدا این اتفاق افتاد.

بخوانید  نحوه حذف تاریخچه جستجوی گوگل (آموزش تصویری، سریعترین راه)

این صحنه همچنین یک شخصیت زن ناشناخته را نشان می داد که پیش بینی می کرد دیمون در هارنهال خواهد مرد. این نیز بخشی از داستان شاهزاده در فصل 2 است.

او افزود: «همانطور که داستان (دایمون) را در هارنهال می بینید، عنصری وجود دارد که دیمون باید با گذشته خود، انتخاب هایی که انجام داده و کارهایی که انجام داده است، حساب کند.

فصل دوم House of the Dragon در تاریخ 7 ژوئیه در HBO و Max ادامه می یابد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر