چگونه فینال را در ایران تجربه کنیم؟


در اولین سری از آموزش های The Finals، بهترین راه برای ورود به سیستم و تجربه بازی را بررسی خواهیم کرد.

بازی رایگان The Finals که در ماه های اخیر با تست عمومی خود تعداد قابل توجهی از طرفداران FPS را به وجد آورده است، در جریان مراسم Game Awards 2023 و کاملا ناگهانی منتشر شد. در حالی که فکر می‌کردیم عجایب دنیای بازی 2023 پس از پایان رویداد GameAwards از بین می‌رود، و با انتشار The Finals، این فیلم دوباره زنده شد. سازندگان سری Battlefield از استودیو Embark یک تیرانداز بسیار اعتیاد آور، لذت بخش و واقعا خلاقانه ساخته اند. تجربه ای که به نظر می رسد از آن ساعات جادویی سپری شده در Battlefield 3، Battlefield 4 و Battlefield 1 متولد شده است. با پیروی از رویکردی که قبلاً با بازی Starfield و FC24 در پیش گرفته بودیم، اکنون به سمت فینال و از طریق این سری خواهیم رفت. در مقالات آموزشی کتاب مذکور به بررسی یک سری نکات مهم می پردازیم تا تجربه بهتر و دلپذیرتری به دست آوریم. بازی

اول از همه، قبل از شروع مقالات آموزشی «فینال»، باید شرایط اتصال به سرورهای این بازی ویدیویی آنلاین رایگان را بررسی کنید. رایگان بودن بازی مزیت بسیار مهمی است که باعث می شود محصولی با کیفیت بسیار بالا در اختیار تعداد قابل توجهی از ما گیمرها قرار گیرد. اما به دلیل مشکلات آشکاری که مدام گریبان بسیاری از ما گیمرهای ایران را می گیرد، اتصال به سرورهای The Finals نیز چالش های خاص خود را دارد.

شخصیت فیلم The Finals با یک عصا با دشمنان مبارزه می کند

نحوه بازی The Finals در پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس

با توجه به بررسی های یک گیمر، متاسفانه هنوز راه قطعی برای تجربه The Finals بر روی کنسول های نسل نهم وجود ندارد. زیرا با تغییر DNS قابل ثبت بر روی ویژگی های آنلاین کنسول ها، در نهایت به منوی بازی دسترسی خواهید داشت و در آینده دیگر امکان اتصال به بازی ها و تجربه افکت مذکور وجود نخواهد داشت. بنابراین تغییر DNS در حال حاضر راه حل این بازی نیست البته همچنان می توان به سرورهای بازی Finale در کنسول متصل شد و با اتصال کنسول به کامپیوتر و استفاده از یک کامپیوتر اینترنتی مشترک که دور زدن تحریم اما مطمئن نیستیم که این روش پر زحمت در نهایت برای ما سودآور باشد.

بخوانید  بهترین ماوس های گیمینگ با بودجه های مختلف + قیمت

چگونه بازی The Finals را در رایانه شخصی کشف کنیم؟

با این حال، در رایانه شخصی، اوضاع کمی بهتر است. در سال‌های اخیر به لطف خدمات دور زدن تحریم‌ها مانند سیستم‌های برق، قطع کننده مدار و رادار، توانسته‌ایم بازی‌هایی را انجام دهیم که با اتکا به فرم استاندارد اینترنت در کشورمان نمی‌توان آن‌ها را تجربه کرد. Finals نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توانید با استفاده از اپلیکیشن های “Electro” و “Radar” به سرورهای آن متصل شوید. البته باید توجه داشته باشیم که با استفاده از این دو اپلیکیشن، هرگز نمی توانیم با استفاده از روش “change DNS” وارد بازی The Finals شویم. در عوض باید با تکیه بر مکانیزم رفع تحریم به خصوص در این اپلیکیشن ها آدرس IP کامپیوتر خود را تغییر دهیم و بازی کنیم.در روزهای اخیر به لطف اپلیکیشن رادار، اتصال به سرورها و تجربه بازی فینال بسیار ساده تر بوده است باید دید در روزهای آینده شرایط اتصال بازیکنان ایرانی به سرورهای بازی The Finals چگونه خواهد بود. طبیعتا امیدواریم که بتوانیم راحتتر و با مشکلات کمتری از این محصول واقعا مفرح و جذاب لذت ببریم.

اگر موفق به تجربه بازی بر روی کنسول های خود شده اید، روش های خود را برای یک گیمر یادداشت کرده و در مورد آسان ترین راه ممکن برای تجربه افکت ذکر شده تبادل نظر کنید. حتما برای ما بنویسید که دوست دارید چه نوع محتوایی (آموزشی/غیرآموزشی) از بازی فینال در یک گیمر تولید و منتشر شود. نظر خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر