چه فیلم هایی برای تماشای آخر هفته: چهار کمدی آمریکایی


چهار اثر برگزیده شماره 294 «این آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟» کمدی هایی هستند که اصلا از هم جدا نمی شوند و مخاطب امروزی را به سادگی می خندانند.

استقبال گرم مخاطبان از تریلر بزرگسالان فیلم بدون احساس سخت همراه با نقش آفرینی جنیفر لارنس، با کامنت هایی همراه بود که تمایل خود را به این نوع کمدی هالیوود نشان می داد; همانطور که بسیاری از مخاطبان نوشتند که چند سال پیش، به ویژه در دهه اول قرن بیست و یکم، استودیوهای فیلمسازی تعداد بیشتری از این فیلم های خنده دار را روشن می کردند.

چنین فیلم هایی برای خنده و فقط برای خنده ساخته می شوند. تا مردم بتوانند در موقعیت های طنز مختلف با دیدن آن ها هم در سینما و هم در خانه بخندند و لذت ببرند. گاهی از فیلم ها چیز دیگری نمی خواهم. اگر شما اینطور هستید، چهار فیلم زیر می توانند در طول یک دور تماشای شما لبخند بزنند و احتمالاً چند بار شما را بخندانند. چه آنها را به تنهایی تماشا کنید و چه با دوستانی که احساساتی مشابه شما دارند.

ناراحتی سگ و صاحبش در بهترین نمایش

بهترین نمایش (2000)

یک تکنیک طرح داستانی عالی که بسیاری از کمدی‌ها از آن استفاده می‌کنند این است که نشان دهند برخی از مردم به چیزی که برای بسیاری دیگر عجیب است اهمیت می‌دهند. در بهترین نمایش، شاهد تلاش چندین گروه از شخصیت ها برای موفقیت سگ خود در یک رقابت بزرگ هستیم. تلاش های خنده داری که به شرایط زندگی هر یک از آنها مربوط می شود و موقعیت های طنز زیادی ایجاد می کند.

بخوانید  تنها در تاریکی - راهنمای پازل صفحه داغ فصل 2

اکثر بازیگران فیلم بازیگران تکراری کمدی های آمریکایی این دوره هستند که آن را ساخته اند کریستوفر مهمان می توانند بر توانایی خود در بداهه گویی تکیه کنند. نتیجه فیلمی است که قطعا سازندگان در طول ساخت آن بارها در پشت صحنه آن را خندیدند.

نقطه قوت Best in Show حفظ تنوع بین شخصیت ها و بازگرداندن این رقابت به هر یک از آنهاست. حتی در بین خبرنگاران رویداد اصلی، ما یک نفر را داریم که در مورد مسابقه سگ ها بسیار آگاه است و یک نفر که نیست. گفتگوهای این دو نه تنها می تواند خنده دار باشد، بلکه بسیاری از بینندگان واکنش افرادی را نیز دنبال می کنند که متوجه نمی شوند چرا این رقابت عجیب و غریب اینقدر جدی گرفته می شود.

لوک ویلسون در نقاشی در مورد تکامل در فیلم Idiocracy ساخته سال 2006

احمق (2006)

هالیوود تا به امروز بسیاری از شهرهای ویران شده یا شهرهای ضد اتوپیایی را به تصویر کشیده است. اما Idiocracy بر خلاف اکثر فیلم هایی است که زوال زندگی بشر را در آینده نشان می دهند. در این فیلم بزرگ‌ترین بلایی که انسان‌ها بر سر خود آورده‌اند، احمق شدن است.

داستان در اصل در قرن 26 روایت می شود. ما با شخصیت جو بازی می کنیم لوک ویلسون ما دنبال کسی می‌شویم که قرار بود فقط یک سال در دستگاه مخصوص بخوابد تا دانشمندان ثابت کنند با این نوع خواب حتی یک ثانیه از زندگی انسان از بین نمی‌رود. اما به دلیل تنظیمات اشتباه دستگاه، 500 سال در این خواب زمستانی ماند و در قرن 26 بیدار شد.

داستان وقتی خنده دار می شود که می بینید مردم قرن بیست و ششم آنقدر نادان هستند که درک جو از هوش عادی را غیرعادی می دانند و او را یک نابغه یا حتی موجودی فراتر از خودشان می دانند. شاید دانستن آن جالب باشد ایتان کوئن او یکی از فیلمنامه نویسان فیلم دیوانگی بود.

بخوانید  نیل دراکمن دیگر بازی های بزرگ زیادی برای ساختن ندارد و آرزوی یک زندگی "محتاطانه" را دارد

جان سی رایلی و ویل فرل در حال خوردن و تماشای تلویزیون در فیلم کمدی Step Brothers.

برادران ناتنی (2008)

تصمیم گیری در مورد تماشا یا عدم تماشای Step Brothers کار سختی نیست. اگر نه با آثار آدام مک کی شما ارتباط برقرار نمی کنید، این یکی را هم دوست ندارید. اما اگر Don’t Look Up، The Big Short، Vice و Anchorman را نه خنده دار، بلکه خنده دار یا حداقل جالب می دانید، Step Brothers نیز برای شما خنده دار خواهد بود. برای کسانی که چیزهای مثبتی در آثار مک کی غیر از خود کمدی می بینند، برادران استپ نیز طنزهای جالبی را در مورد برخی از کلیشه های پذیرفته شده در جوامع امروزی ارائه می دهد.

داستان درباره دو پسر بالغ است که پس از ازدواج والدینشان برادر ناتنی می شوند و باید با هم کنار بیایند. مدتی مشکل این است که آنها هم خونخوار هستند و در آینده پسرها در مقابل پدر و مادرشان می ایستند. پدر و مادری که می خواهد هر چه زودتر هر دو را از خانه بیرون کند و به زندگی مستقلی برود.

ژان سی رایلی، ویل فرل، کاترین هان، ریچارد جنکینز و آدام اسکات. فیلم کمدی Step Brothers یک بازیگر برنده دارد.

سورپرایز کریستن ویگ در فیلم کمدی ساقدوش ها محصول سال 2011

ساقدوش ها (2011)

فیلم ساقدوش ها با اجرای بسیار خوب و خنده دار کریستن ویگ این در مورد یک دختر بیکار است. دختری که وقتی بهترین دوستش می خواهد ازدواج کند به عنوان ساقدوش انتخاب می شود. او نیز مانند بسیاری از مردم، ابتدا از شمارش شدن و رفتن به مهمانی خوشحال می شود. اما وقتی متوجه پیچیدگی مسئولیت هایش می شود و بعد می بیند که در عروسی افرادی از دماغ فیل می افتند، هیجان جای خود را به ترس از بد به نظر رسیدن و خرابکاری می دهد.

بخوانید  پرفروش ترین بازی های ایالات متحده در سال 2024 تاکنون

ساقدوش ها شخصیت ها را چند بار در موقعیت های خنده دار قرار می دهند و در حالی که او طنز بالایی ندارد، شوخی هایش تکراری نمی شود. یکی از دلایل موفقیت این فیلم و درآمد 306 میلیون دلاری، اکران فیلم Bridesmaids با درجه R بود که دست تهیه کنندگان و به خصوص فیلمنامه نویسان را برای خنده تماشاگران بزرگسال باز کرد.