چهارشنبه با 341 میلیون ساعت پربیننده ترین برنامه نتفلیکس در یک هفته است

اگر قبلاً چهارشنبه را دیده‌اید، خلاصه‌ای پر از اسپویل ما از پایان فصل 1 cliffhanger را ببینید. Al Gough و Miles Millar هم‌رسانه‌کننده‌های سریال معمای قتل در قلب سریال را بررسی می‌کنند و همچنین به بخشی از آن چیزی دست می‌زنند. هنوز حل نشده است و احتمالاً برای فصل 2 بازی خواهد شد.

بر اساس داده‌های نتفلیکس، ارقام نشان می‌دهند که بیش از 50 میلیون خانواده از زمان پخش این سریال تاکنون آن را دیده‌اند. نتفلیکس در توییتی از سرویس استریم، چهارشنبه را به دلیل سبقت گرفتن از Stranger Things، که پیش از این رکورد بیشترین ساعت تماشا در یک هفته را برای یک سریال تلویزیونی انگلیسی زبان در نتفلیکس داشت، تمجید کرد. می‌توانید نقد چهارشنبه GameSpot را از کریس ای. هاینر، که سریال را «منظره‌ای زیبا» نامید و «حساسیت گوتیک تیم برتون روی صفحه نمایش منفجر می‌شود» را بررسی کنید.

این سریال – با حضور جنا اورتگا از تیم برتون، آل گوگ و مایلز میلار – شماره 1 در 83 کشور جهان است و رکورد Stranger Things 4 را برابر می کند. pic.twitter.com/o8yhS2EmXF

—Netflix (@netflix) 29 نوامبر 2022

در خلاصه داستان آمده است: “سریال یک راز موذیانه و ماوراء طبیعی است که سال های چهارشنبه آدامز را به عنوان دانشجو در آکادمی Nevermore بازمی یابید. تلاش های روز چهارشنبه برای مهار توانایی های روانی در حال ظهور او، خنثی کردن ولگردی وحشیانه کشتار هیولایی که شهر محلی را به وحشت انداخته بود و حل معمای فراطبیعی که باعث شیطان شده بود، می شود. پدر و مادرش 25 سال پیش، در حالی که روابط جدید بسیار پیچیده اش را در Nevermore دنبال می کرد.”

بخوانید  8 Similitudes entre le film Le Père adoptif et la série des Sopranos