چرخ‌های مسابقه لاجیتک برای PS5 و Xbox در آمازون تخفیف زیادی دارند


آیا به دنبال یک چرخ مسابقه جدید برای بازی هستید؟ فروش هفته بازی آمازون زنده است، و تخفیف‌های بزرگی را برای یک جفت چرخ مسابقه لاجیتک G به ارمغان آورد. اگر مرتباً Gran Turismo 7 را بر روی PS5 یا Forza Horizon 5 را در Xbox Series X|S بازی می‌کنید، قطعاً این معاملات ارزش بررسی را دارند.

معاملات هفته بازی آمازون لاجیتک

THE PS5 Logitech G Dual-Motor Feedback Driving Force G29 Steering Wheelکه همراه با پدال نیز عرضه می شود، در حال حاضر به 230 دلار تخفیف داده شده است که نسبت به قیمت فهرست 400 دلاری آن کاهش یافته است. این فرمان، سازگار با PS5، PS4 و PS3، دارای اهرم دنده فولادی ضد زنگ و دستگیره چرمی با دست دوخته شده است.

کاربران ایکس باکس نیز از این امر عقب نمانده اند چرخ مسابقه لاجیتک G920 Driving Force نیز به فروش می رسد. این قیمت به 230 دلار کاهش یافته است که یک تخفیف خوب نسبت به قیمت لیست 300 دلاری آن است. مشابه مدل پلی استیشن، این فرمان با پدال های فولادی ضد زنگ و چرم دوخته شده روی فرمان عرضه می شود تا حسی عالی داشته باشید.

دارای گیره ها و نقاط پیچ داخلی است که به کاربران امکان می دهد چرخ را به یک میز یا دکل مسابقه بزرگتر ببندند. فرمان و پدال‌ها نیز با رایانه شخصی سازگار هستند و کاربران می‌توانند برای تکمیل تنظیمات خود یک شیفتر (فروش جداگانه) خریداری کنند، اگرچه این الزامی نیست.

این جفت چرخ مسابقه تنها محصول بازی لاجیتک نیست که در هفته بازی آمازون به فروش می رسد. می‌توانید در طیف گسترده‌ای از هدست‌ها، صفحه‌کلیدهای بازی، ماوس‌ها و موارد دیگر صرفه‌جویی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.