چرا ورف در فصل سوم Star Trek: Picard به صلح طلبی روی می آورد؟



اگر تریلر فصل 3 سریال اصلی Paramount + Picard را دیده باشید، ممکن است از دیدن Worf، Star Trek: The Next Generation’s Resident Klingon Warrior، کاملاً برای آن آماده نیست. مبارزه ای مانند یک بار، شگفت زده شده باشید. بود. در عوض، او اکنون صلح‌طلبی را به جنگ ترجیح می‌دهد، که تغییری کاملاً تکان دهنده است.

اما، برای کسانی که انتظار یک ورف را دارند که از دعوا اجتناب می کند و تنها به دنبال راه حل های صلح آمیز است، این اتفاق نمی افتد. تری ماتالاس، مجری برنامه، در جریان پنل تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون برای این برنامه توضیح داد: «خب، فکر می‌کنم مهم است که او واقعاً صلح‌طلب نیست». او صلح طلبی را ترجیح می دهد، اما یک شمشیر به اندازه انیمه ای غول پیکر دارد.

با این حال، برای مایکل دورن، بازیگر پشت این شخصیت، این یک تحول منطقی برای ورف است. او همیشه در The Next Generation، Deep Space جستجو و جستجو می کرد [Nine]دورن توضیح داد: «و این تنها چیزی است که می‌خواستم به او منتقل کنم. [the writers and producers]”

این کاری است که همه بازیگران انجام دادند، همانطور که ماتالاس گفت: “یکی از کارهایی که ما سعی کردیم انجام دهیم این بود که مطمئن شویم همه آن بازیگرانی که شروع به کار کردند، با پاتریک، بسیار دقیق بودند. آن‌ها دهه‌ها با این شخصیت‌ها زندگی کرده‌اند و درباره اینکه کجا باید آنها را پیدا کنیم، نظرات قوی دارند.”

در نهایت، این نسخه جدید Worf قدیمی‌تر، عاقلانه‌تر و شاید به اندازه آنچه در گذشته تجربه کرده‌ایم سریع‌تر طراحی شود. همانطور که گفته شد، ورف پیر هنوز در این شخصیت مدفون است و به احتمال زیاد او را زودتر از این‌ها سرش را بالا می‌برد.

بخوانید  تاریخ پخش اسپین آف Boys Gen V در Prime Video تایید شد

ماتالاس به طعنه گفت: «حتی در معرفی او متوجه خواهید شد که این کمترین حالت منفعل از اوست.

فصل سوم و آخر سریال Picard در 14 فوریه در پارامونت پلاس پخش می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.