چرا ما نگران بازسازی متال گیر سالید 3 هستیم | نقطه در

PlayStation Showcase اولین نگاهی به انواع بازی‌های جدیدی که برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن وی آر می‌آیند، ارائه کرد، اما بزرگترین افشاگری بدون شک بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater بود. عنوان یکی از بدترین اسرار صنعت است و در نهایت، در معرض دید عموم قرار گرفته است. پاسخ فوری، به طور طبیعی، شور و شوق بود، به خصوص از سوی تیم GameSpot. اما در ساعات بعد، نگرانی ها شروع شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که جمعه ها پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز تهیه کننده ارشد درباره آخرین اخبار بازی صحبت می کنند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت عظیم بازی های ویدیویی، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، عمیقاً در یک موضوع فرو می رود. Spot On هر جمعه پخش می شود.

Metal Gear Solid یکی از مهم‌ترین و نمادین‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است و Metal Gear Solid 3: Snake Eater یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران‌ها محسوب می‌شود. اما بدبینی و بدبینی در مورد توانایی کونامی در اجرای فرانچایز و عدالت بازی وجود دارد.در قسمت این هفته Spot On، طرفداران متال گیر سالید، لوسی و تامور توضیح می دهند که چرا در مورد پروژه نگران هستند، و در برخی از سوالات کلیدی که باقی مانده اند عمیق تر می کاوند. پاسخ داده نشده و چرا ممکن است نگران کننده باشند.

بخوانید  کجای کویر برویم؟ -زومجی