چت گروهی انتقام جویان کریس ایوانز را در مورد جذاب ترین مرد دنیا طعنه زد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همسورث با ژست ایوانز روی جلد به شوخی گفت: «خیلی سریع مثل این بود که «با دست هایت آنجا چه کار می کنی؟» “داونی گفت که او را دستگیر می کنند. من گفتم این یک عکس عالی بود. سپس جرمی رنر یک سری چیزها را گفت که ما تکرار نمی کنیم.” ستاره ثور همه شوخی‌ها را کنار گذاشت و گفت که از اینکه ایوانز گفته است «در واقع مردی سکسی است» افتخار می‌کند.

کریس ایوانز اخیراً به‌عنوان سکسی‌ترین مرد زنده مردم انتخاب شد و او در حال جهنم شدن از همبازی‌های سابق خود در فیلم Avengers است. این بازیگر 41 ساله آخرین مردی است که این عنوان را دریافت کرده است، چیزی که قبلاً به کریس معروف دیگری به نام کریس همسورث اعطا شده است.

همسورث در صحبت با جیمی کیمل در حین تبلیغ خود برای برنامه Disney+ Limitless، فاش کرد که او و انتقام‌جویانش یک گفتگوی گروهی با هم داشتند تا اکثراً اوانز را به خاطر موفقیت مورد آزار و اذیت قرار دهند و بیشتر او را در این مورد آزار می‌دادند.

البته ایوانز فکر می کرد که صحبت های همه دوستانش درباره آخرین دستاوردش را خواهد شنید. او به شوخی در مورد ویژگی خود به People گفت: “واقعا، این فقط یک نقطه ارعاب خواهد بود.” برای آزار و اذیت آماده است».

بخوانید  This Awesome Fight Stick Is More Than $100 Off Ahead Of Black Friday 2023

ایوانز آخرین ستاره MCU است که این عنوان را به دست آورده است. سال گذشته پل راد ستاره Ant-Man و بردلی کوپر صدای Rocket Raccoon بود که در سال 2011 به عنوان جذاب ترین مرد زنده انتخاب شد.