پیوستن پل بتانی به تام هنکس و رابین رایت در فیلم Here

رابرت زمکیس، کارگردان سه‌گانه فیلم‌های Back to the Future (بازگشت به آینده) سکان هدایت فیلم Here را در دست دارد و اریک راث، نویسنده‌ی فیلم Dune (تل‌ماسه) و فیلم The Insider (نفوذی) را در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن یاری می‌کند. این اقتباس سینمایی توسط شرکت Playtone و شرکت ImageMovers تولید خواهد شد.

پل بتانی برای نقش‌آفرینی در دنیای سینمایی مارول به شهرت زیادی رسید. این بازیگر نامزد جایزه‌ی اِمی در ابتدا به‌عنوان صداپیشه‌ی جارویس، هوش مصنوعی مرد آهنی شروع به‌کار کرد و درنهایت در نقش کاراکتر ویژن ظاهر شد. در آینده پل بتانی در فیلم کمدی درام Harvest Moon (فصل برداشت) شرکت میرامکس فیلمز دیده خواهد شد.

فهرست بازیگرهای اقتباس سینمایی Here به کارگردانی رابرت زمکیس دوباره با پیوستن پل بتانی، بازیگر سریال WandaVision گسترش یافت.

تمرکز داستان فیلم Here که از گذشته تا آینده‌ای دور را پوشش می‌دهد، روی گوشه‌ای از یک اتاق و افراد زیادی است که در طول سال‌ها در آن ساکن بودند. ریچارد مک‌گوایر این اثر را به‌عنوان یک کتاب مصور ۶ صفحه‌ای در سال ۱۹۵۷ منتشر کرد و بیش از پنج دهه بعد، رمان گرافیکی آن در سال ۲۰۱۴ توسط انتشارات Pantheon Books منتشر شد.

فیلم Here همکاری دیگری را برای رابرت زمکیس، تام هنکس و رابین رایت رقم می‌زند که در سال ۱۹۹۴ فیلم Forrest Gump را تولید کردند؛ اثری که چندین جایزه‌ی اسکار نظیر بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر و بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی را کسب کرد. رابرت زمکیس و تام هنکس اخیرا فیلم لایو-اکشن Pinocchio (پینوکیو) را برای دیزنی پلاس ساختند.

بخوانید  به‌روزرسانی جنسی مورد انتظار Cult Of The Lamb در راه است



منبع

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پل بتانی، بازیگر سریال WandaVision (وانداویژن) قراردادی را برای نقش‌آفرینی در فیلم Here (اینجا) با شرکت سونی پیکچرز امضا کرده است. این هنرپیشه‌ی ۵۱ ساله در این فیلم شرکت Miramax به تام هنکس و رابین رایت، بازیگرهای فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) ملحق می‌شود. این فیلم با اقتباس از یک رمان گرافیکی با همین نام نوشته‌ی ریچارد مک‌گوایر ساخته خواهد شد.