پیوستن هریسون فورد به دنیای سینمایی مارول در Thunderbolts و کاپیتان آمریکا 4

اسلش فیلم گزارش داد که هریسون فورد رسما قرار است نقش ژنرال تاندربولت راس را در دنیای سینمایی مارول بازی کند و او در فیلم Thunderbolts حضور خواهد داشت. تاندربولت راس درواقع نقشی مشابه آماندا والر در مجموعه جوخه انتحاری دارد. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته‌شده سینما نیز ضمن تایید این خبر گفت که فورد نه‌تنها قرار است در فیلم Thunderbolts حضور داشته باشد، بلکه او قرار است در فیلم Captain America: New World Order نیز نقش راس را بازی کند.

ویلیام هرت پیش از این در فیلم The Incredible Hulk، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Black Widow نقش ژنرال راس را بازی کرده بود که بیشتر حضور او کوتاه بوده است و حالا هریسون فورد قرار است جای او را در MCU بگیرد. ویلیام هرت اوایل سال جاری میلادی دار فانی را وداع گفت. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که در آینده شاهد حضور هالک قرمز خواهیم بود یا حضور فورد تنها به‌عنوان راس در MCU خواهد بود.

هریسون فورد قرار است بازیگر جدید ژنرال تاندربولت راس در دنیای سینمایی مارول باشد و او در فیلم Thunderbolts و فیلم Captain America 4 جلوی دوربین خواهد رفت.

ژنرال تاندربولت راس با بازی ویلیام هرت در دنیای سینمایی مارول

فیلم Captain America: New World Order قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران شود که فورد را در ابتدا در این فیلم احتمالا مشاهده خواهیم کرد. آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش واکین تورس به‌عنوان فالکون جدید، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به‌عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیرا هاس در نقش سابرا و کارل لامبلی در نقش آیزایا بردلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  Modders Have Already Added 4K Support For Metal Gear Solid Master Collection



منبع

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌براینکه مارول استودیو در نظر داشت تا حضور هریسون فورد را به‌عنوان ژنرال تاندربولت راس جدید دنیای سینمایی مارول در فیلم Thunderbolts تایید کند، اما لوکاس فیلم برای جلوگیری از کاهش توجهات به فیلم Indiana Jones 5 مانع آن شد. همچنین مشخص نبود که درنهایت فورد در MCU نقش‌آفرینی خواهد کرد یا نه، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور هریسون فورد در دنیای سینمایی مارول قطعی به‌نظر می‌رسد.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که این فیلم پایان دهنده فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر و جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، اعضای گروه تاندربولتز را تشکیل می‌دهند.