پیوستن بندیکت کامبربچ به جودی کومر در فیلم The End We Start From

بندیکت کامبربچ و مارک استرانگ جدیدترین بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The End We Start From با بازی جودی کومر نقش‌آفرینی کنند.

علاوه‌بر کامبربچ، کومر و استرانگ، کاترین واترستون، جوئل فرای، جینا مک‌کی و نینا سوسانیا دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The End We Start From حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The End We Start From هم‌اکنون در لندن آغاز شده و همچنین اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد حضور جودی کومر با یک بچه هستیم:

کامبربچ به‌تازگی در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون بازی کرده است و او قرار است در سریال The 39 Steps نیز جلوی دوربین برود. همچنین انتظار می‌رود کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج در آثار آینده دنیای سینمایی مارول بازگردد. مارک استرانگ نیز اخیرا در فیلم Tár بازی کرده است و از آثار آینده او می‌توان به فیلم The Critic، فیلم Nocebo و فیلم Murder Mystery 2 اشاره کرد. او همچنین قرار است در فیلم Borderland و فیلم Shadow Force جلوی دوربین برود.



منبع

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم The End We Start From اضافه شده‌اند. ددلاین گزارش داد که بندیکت کامبربچ با سابقه بازی در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و سریال شرلوک به‌همراه مارک استرانگ با سابقه بازی در فیلم 1917 و فیلم Kingsman، دو بازیگر جدیدی هستند که به جودی کومر در این فیلم اضافه شده‌اند. هر دو بازیگر در نقش تهیه‌کننده اجرایی در فیلم The End We Start From نیز نقش خواهند داشت.

بخوانید  کارگردان خلاق Helldivers 2 خرید Scuttlebutt سونی را رد کرد

جودی کومر به‌همراه بچه در فیلم The End We Start From

فیلم The End We Start From اقتباسی از رمانی به همین نام اثر مگان هانتر است که ماهالیا بلو با سابقه کارگردانی سریال Requiem و سریال The Long Song، وظیفه کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه از آلیس برچ، نویسنده فیلم The Wonder و سریال Normal People بر عهده دارد. طبق توصیف منتشر شده از فیلم The End We Start From، این فیلم داستانی امیدوار کننده و قدرتمند در مورد آزمایش‌ها و شادی‌های مادری جدید در میان سیل‌های ویرانگر که در شهر لندن رخ داده، است.