پیوستن بازیگر بازی تاج و تخت به سریال Dune برای بازی در یک نقش کلیدی

علاوه‌بر فیلم Dune 2، برادران وارنر و لجندری در حال ساخت سریالی براساس رمان‌های تل‌ماسه برای پخش از شبکه HBO Max هستند و مدتی پیش اولین بازیگران این سریال مشخص و معرفی شدند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به سریال Dune اضافه شده است. ایندیرا وارما، بازیگر سریال بازی تاج و تخت، سریال اوبی وان کنوبی و سریال Carnival Row جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Dune: The Sisterhood اضافه شده است و او قرار است نقش ملکه ناتالیا را در این سریال بازی کند.

مدتی پیش نیز امیلی واتسون و شرلی هندرسون برای بازی در نقش‌های اصلی به جمع بازیگران سریال Dune: The Sisterhood اضافه شده بودند و به‌نظر می‌رسد که طی روزهای آینده باید منتظر استخدام بازیگران بیشتری برای این سریال باشیم. ملکه ناتالیا به‌عنوان یک فرد سلطنتی قدرتمند توصیف شده است که با ازدواجش با امپراطور کورینو توانسته هزاران دنیا را با یکدیگر متحد کند.

ایندیرا وارما، بازیگر سریال بازی تاج و تخت و سریال اوبی وان کنوبی به جمع بازیگران سریال Dune: The Sisterhood برای بازی در یک نقش کلیدی اضافه شده است.

ایندیرا وارما در نقش الاریا سند در سریال Game of Thrones

بنی جسرت به‌صورت ماهرانه‌ای به‌دنبال استفاده از سیاست فئودالی و فتنه The Imperium برای دنبال کردن برنامه‌های خودشان هستند که درنهایت آن‌ها را به سمت سیاره Arrakis سوق می‌دهد که ساکنان آن با نام Dune شناخته می‌شوند. یوهان رنک، کارگردان برنده ۲ جایزه امی برای سریال چرنوبیل وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Dune: The Sisterhood را بر عهده دارد. ایان آدمو جان، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Empire و سریال The Originals به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال Dune حضور دارد.

بخوانید  یکی از شکایت ها علیه سازندگان Cyberpunk 2077 رد شد

سریال Dune اقتباسی از رمان Sisterhood of Dune اثر برایان هربرت و کوین جی. اندرسون است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و اتفاقات آن در دنیای رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت جریان دارد. اتفاقات سریال حدود ۱۰ هزار سال قبل از شروع ماجراجویی پاول آتریدیس آغاز خواهد شد. سریال Dune: The Sisterhood قرار است داستان یک گروه مخفی از زنان به رهبری بنی جسرت را دنبال کند که ازطریق تسلط بر بدن و ذهن خود توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند.

فیلم Dune 2 به کارگردانی دنی ویلنوو قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) اکران شود. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند.



منبع