پیوستن آبری پلازا به فیلم Megalopolis

آبری پلازا که اخیرا بازی او در فیلم Emily the Criminal مورد توجه قرار گرفته، جدیدترین بازیگری است که قرار است شاهد حضورش در فیلم Megalopolis باشیم. هنوز اطلاعات بیشتری از نقش این بازیگر ۳۹ ساله در فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا منتشر نشده نشده است، اما طبق گزارش ددلاین انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری این پروژه از چند هفته دیگر در ایالت جورجیا آغاز شود. پیش از این کاپولا مگالاپلیس را آخرین پروژه‌ی بزرگ خود و نتیجه‌ی تمامی آموخته‌های سینمایی خود از زمان آغاز فعالیت در این صنعت از سن ۱۶ سالگی اعلام کرده بود.

طبق اطلاعات قبلی، بودجه این فیلم در حدود ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود. باتوجه‌به اینکه کاپولا قصد دارد این فیلم پرخرج را با بودجه شخصی و بدون دخالت شرکت‌های بزرگ فیلم‌سازی هالیوودی بسازد، هنوز تاریخ اکران آن به‌صورت عمومی اعلام نشده است. فیلم‌نامه این پروژه نیز توسط خود کاپولا نوشته شده است.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

جزئیات دقیقی از داستان این فیلم به‌صورت عمومی اعلام نشده است، اما ظاهرا قرار است مگالاپلیس داستان سرنوشت یک ابرشهر الهام‌گرفته از نیویورک پس از وقوع یک فاجعه‌ی بزرگ را روایت کند. کاپولا از سال‌ها پیش قصد ساخت این فیلم را داشته است اما حوادث سپتامبر سال ۲۰۰۱ در شهر نیویورک باعث شد تا تولید این فیلم در حدود ۲۰ سال به تأخیر بیافتد.

آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتکر، لارنس فیشبرن و جان ویت از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی خواهند بود. پیش از این شایعاتی درخصوص مذاکره‌ی اسکار آیزاک و کیت بلانشت نیز در این پروژه شنیده می‌شد که به نظر می‌رسد فعلا این مذاکرات به نتیجه نرسیده‌اند. آبری پلازا همچنین در فصل دوم سریال The White Lotus شبکه‌ی HBO که قرار است در ماه اکتبر امسال پخش شود نیز حضور دارد و همچنین شاهد حضورش در فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre به کارگردانی گای ریچی خواهیم بود.

بخوانید  Xbox Would Suffer "Irreparable Harm" If It Went Back On CoD PlayStation Promises

آبری پلازا جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Megalopolis، جدیدترین اثر فرانسیس فورد کاپولا اضافه شده است.