پیش نمایش Extended Armored Core 6 در ماه آینده

اگرچه گیم پلی بازی در تریلر معرفی بازی نمایش داده نشد، اما به نظر می رسد در رویداد Taipei Game شاهد بخش هایی از آن باشیم. در همین راستا، باندای نامکو اخیرا تایید کرده است که در تاریخ 14 بهمن (14 بهمن) ویترین یک ساعته بازی Armored Core 6 را برگزار خواهد کرد. در حالی که بعید به نظر می رسد که تمام زمان این نمایشگاه به گیم پلی اختصاص داده شود، می توان انتظار جزئیات خوبی از گیم پلی و سایر بخش های بازی داشت. با اعلام Bandai Namco، یاسونوری اوگوراسازنده و توزیع کننده سری بازی های Armored Core در نمایشگاه حضور خواهد داشت و اطلاعات جدیدی را با طرفداران به اشتراک می گذارد.

با تایید Bandai Namco، معرفی یک ساعته Armored Core 6 در رویداد آینده بازی Taipei برگزار خواهد شد.

پس از معرفی بازی Armored Core 6، دو تن از سازندگان FrameSoftware یعنی Hidetaka Miyazaki و Masaru Yamamura، سازنده بازی مصاحبه ای در مورد این بازی ویدیویی جدید انجام دادند. آنها اطلاعاتی را در اختیار هواداران قرار دادند. اطلاعاتی در مورد آنچه بازیکنان باید از نسخه جدید Armored Core انتظار داشته باشند. به نظر می رسد شخصی سازی مکانیکی یکی از مکانیک های اصلی Armored Core 6 خواهد بود و بازیکنان منابع و گزینه های بیشتری نسبت به نسخه قبلی این سری برای این قسمت خواهند داشت. علاوه بر این، بخش های باس فایت در این بازی مهم خواهند بود.میازاکی در ادامه اظهار داشت که بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که Armored Core 6 به اندازه Elden Ring باز باشد. زیرا ساختار این بازی مانند نسخه های قبلی این سری بر اساس ماموریت هایی است.

بخوانید  Let's Talk About That King Kong Game | The Kurt Locker - The Kurt Locker

طرفداران سری Armored Core از زمان معرفی نسخه ششم منتظر اطلاعات بیشتر و نمایش گیم پلی این بازی بودند. اکنون به نظر می رسد که FramSoftware یک ویترین طولانی برای Armored Core 6 ماه آینده آماده کرده است.

Armored Core 6: Fires Of Rubicon برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

رویداد Taipei Game قرار است در 2 فوریه امسال برگزار شود و Bandai Namco، ناشر Armored Core 6 حضور خود را در این رویداد تایید کرده است. در حال حاضر بازی Armored Core 6: Fires of the Rubicon مورد انتظارترین اثر Bandai Namco و FromSoftware محسوب می شود که مدتی پیش در جریان مراسم Game Awards با تریلر سینمایی ارائه شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Armored Core 6 با ما در میان بگذارید.

شخصیت مکانیک بازی Armored Core VI Fires of Rubicon