پیش خرید Atomic Heart با تخفیف بزرگ برای کامپیوتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Atomic Heart از طریق Xbox Game Pass روی کنسول و رایانه شخصی نیز در دسترس خواهد بود، بنابراین اگر نیاز به تکمیل اشتراک خود دارید، در حال حاضر موارد زیادی در حال انجام است. می‌توانید دو ماه Xbox Game Pass Ultimate را تنها با قیمت 9 دلار دریافت کنید، در حالی که قبلاً 30 دلار بود. این یک صرفه جویی بزرگ است و همچنین دسترسی به عضویت EA Play، عضویت طلایی Xbox Live و امکان بازی از راه دور با Xbox Cloud Gaming را فراهم می کند. اگرچه نمی‌توان آن را با اشتراک‌های موجود ترکیب کرد، اما می‌توانید از این پیشنهاد برای تمدید اشتراک خود پس از انقضای آن استفاده کنید.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

در ماه فوریه باید منتظر چیزهای زیادی باشید، اما اگر از طرفداران تیراندازی اول شخص، موسیقی متن میک گوردون، و اکشن هستید، آنگاه Atomic Heart ممکن است برجستگی ماه برای شما باشد. در 21 فوریه، با این پیشنهاد پیش‌سفارش Fanatical، می‌توانید 18 درصد تخفیف در Atomic Heart دریافت کنید و قیمت را به درستی کاهش دهید. 49 دلار.

در تاریخ متناوب روسیه، امپراتوری اتحاد جماهیر شوروی به لطف ارتش وفادار روبات‌هایی که تمام نیازهای ملت را تامین می‌کنند، به قدرت رسیده است. یا قبلا اینطور بود، تا زمانی که یک شورش روبات ها جمعیت روسیه را در صدر فهرست گونه های در معرض خطر قرار داد. با آزمایش‌های مخفی که موجودات جهش‌یافته، ماشین‌های وحشتناک و روبات‌های فوق‌العاده را رها می‌کنند، این شما هستید که باید یک مدینه فاضله سقوط کرده را کشف کنید و روز را نجات دهید.

بخوانید  تهاجم مخفی مارول نتیجه هیجان انگیزی را در تریلر جدید منتشر می کند

برای زنده ماندن به چیزی بیش از یک انگشت روی ماشه نیاز دارید، زیرا اگر می خواهید ماشین ها را آفلاین کنید، باید منابع را جمع آوری کنید، مهارت های خود را ارتقا دهید و از محیط اطراف خود به نفع خود استفاده کنید. شما به توانایی‌های رزمی اعطا شده توسط Experimental Power Gauntlet و یک زرادخانه پیشرفته دسترسی خواهید داشت تا حتی به احتمالات کمک کنید. همچنین لازم به ذکر است – دوباره – که قلب اتمی دارای موسیقی متن فیلم میک گوردون است، بنابراین وقتی ربات های اطراف خود را به ضایعات شوروی خرد می کنید، منتظر مقداری هوی متال باشید.