پیش خریدهای کمپانی Heroes 3 PC در حال حاضر تخفیف دارند



می توانید بازی استراتژی بعدی را از سگا و نیو رلیک پیش خرید کنید کمپانی قهرمانان 3 از طریق Fanatical تخفیف داده می شود – و اگر سریع عمل کنید، حتی می توانید کدهای تخفیف اضافی یا یک بازی رایگان جایزه را با خرید خود دریافت کنید.

این معامله شرکت قهرمانان 3 را به ارمغان می آورد نسخه پرتاب دیجیتال تا 52.79 دلار (معمولاً 60 دلار) و نسخه پریمیوم دیجیتال فقط 70.39 دلار (معمولا 80 دلار). تمامی پیش‌سفارش‌ها از طریق Fanatical شامل کد تخفیف 5 درصدی است که در خرید بعدی Fanatical شما قابل بازخرید است. خریدهایی که بین 16 ژانویه تا 29 ژانویه انجام می شود شامل یک بسته فروش قمری متعصب نیز می شود که یک بازی رایگان تصادفی یا کوپن اضافی به سفارش شما در هنگام پرداخت اضافه می کند.

پیش‌سفارش‌های Company of Heroes 3 Launch و Premium Edition همراه با بسته DLC The Devil’s Brigade به عنوان جایزه پیش‌سفارش است که شامل دو پوسته سرباز، دو پوسته سلاح و یک عنوان منحصر به فرد برای پروفایل آنلاین درون بازی شما می‌شود. نسخه Premium از Company of Heroes 3 شامل یک بسته DLC اضافی، دسترسی رایگان به اولین الحاقیه پس از راه اندازی و سایر موارد آرایشی منحصر به فرد است.

Company of Heroes 3 آخرین ورودی از سری محبوب استراتژی زمان واقعی جنگ جهانی دوم است. این بازی دارای بزرگترین کمپین تک نفره سری تا به امروز است که در صحنه جنگ مدیترانه از ایتالیا تا شمال آفریقا جریان دارد و از عناصر جدید میدان نبرد پویا استفاده می کند که هر قسمت را تغییر می دهد. در کنار کمپین، بازیکنان همچنین می‌توانند در حالت زد و خورد با حریفان هوش مصنوعی مقابله کنند یا در مسابقات آنلاین با استفاده از یکی از چهار جناح قابل بازی بازی، با هم روبرو شوند.

بخوانید  اعتیاد دربازی‌های ویدئویی: سوءمصرف یا غوطه‌وری

Company of Heroes 3 در تاریخ 23 فوریه برای رایانه های شخصی عرضه می شود. انتظار می رود نسخه کنسولی آن در اواخر سال 2023 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه شود.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.