پیش تولید Hunger Games به پایان رسید

ریچل زیگلر با انتشار تصویری جدید در توییتر از پایان فیلمبرداری The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents خبر داد.

در خلاصه داستان پیش درآمد بازی های گرسنگی آمده است: «سالها قبل از اینکه رئیس جمهور مستبد پانم شود، کوریولانوس اسنو آخرین امید خانواده در حال مرگش به حساب می آمد. خانواده ای که زمانی مغرور بود، اما بعد از جنگ اعتبار خود را از دست داد. با نزدیک شدن به دهمین دوره بازی های گرسنگی، اسنو جوان پس از انتخاب شدن به عنوان مربی لوسی گریبرد، دختری از محله فقیر نشین 12، نگران و مضطرب می شود. اما پس از اینکه لوسی گری با اجرای جسورانه آوازی توجه پانم را به خود جلب کرد، اسنو فکر می کند که ممکن است بتواند آن را تغییر دهد. جزر و مد به نفع او

فرانسوا لورانکارگردان هر سه فیلم The Hunger Games سکان هدایت اقتباس فیلم جدید را بر عهده می گیرد و در کنار آن نینا جیکوبسون و برد سیمپسون او به عنوان تهیه کننده اجرایی آن کار می کند. نسخه نهایی فیلمنامه The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents مایکل لزلی آن را قلمرو نویسندگی کرده است و مردیث فیتیله و اسکات اوبراین آنها از طرف Lionsgate بر این پروژه نظارت می کنند.

اعلام پایان فیلمبرداری پیش درآمد The Hunger Games ساخته ریچل زگلر

تام بلیت در نقش کوریولانوس اسنو، ریچل زیگلر در نقش لوسی گریبرد، جاش آندرس ریورا به عنوان سیجانوس پلینث، هانتر شیفر مثل ببر برفی، جیسون شوارتزمن مانند لوکرزیا فلیکرمن، پیر دینکلیج به عنوان Casca Highbottom، ویولا دیویس به عنوان دکتر ولومنیا گل، بورن گورمن به عنوان فرمانده هاف، فیونولا فلانگان به عنوان مادربزرگ کوریولانوس اسنو، ایزوبل جاسپر جونز مانند مایفر لیپ، داکوتا شاپیرو مثل بیلی تپ، حمام ریلی به عنوان Maude Ivory و جورج سامنر آنها در پیش درآمد The Hunger Games در نقش اسپروس بازی کردند.

بخوانید  تلاش کریستین بیل برای حل معمای قتل در نخستین تیزر فیلم The Pale Blue Eye

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که فیلمبرداری فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Serpents به پایان رسیده است. راشل زگلربازیگر فیلم پیش از بازی های گرسنگی با انتشار عکسی در توییتر این خبر را اعلام کرد. فیلمبرداری این فیلم از ژوئن در برلین آغاز شد و در 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) اکران خواهد شد.