پیش از تعطیلات، در بازی‌های نینتندو و کالاها صرفه‌جویی کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر نیاز به افزایش فضای ذخیره‌سازی دارید، می‌توانید آن را مصرف کنید کارت microSDXC 128 گیگابایتی SanDisk برای 25 دلار یا اگر ترجیح می دهید چند مورد را به دفتر یا اتاق بازی خود اضافه کنید، نگاهی دقیق تر به آن داشته باشید مجسمه سپر Hylian یا این دوست داشتنی مجسمه های پوکمون، که هر دوی آنها کاهش شدید قیمت را تجربه می کنند.

به اندازه پیشنهادات بازی Switch، خرید لوازم جانبی Switch پیدا نمی کنید، اما هنوز چند محصول برای بررسی وجود دارد. به طور خاص، شما می توانید یک وسیله نقلیه دست دوم تهیه کنید کنترلر بی سیم PowerA Fusion Pro برای 60 دلار با در نظر گرفتن قیمت مدل های جدید 100 دلار، این یک معامله کاملاً محکم است. این گیم‌پد دارای جک 3.5 میلی‌متری، صفحه‌های قابل تعویض، چهار پدل قابل برنامه‌ریزی و دستگیره‌های لاستیکی برای راحتی در طول جلسات طولانی بازی است.

موارد انحصاری سوییچ برخی از شیرین‌ترین کاهش‌های قیمتی هستند که می‌بینید نشان آتش: سه خانه به قیمت 50 دلار، که اخیراً منتشر شده است در زمان برداشت برای 50 دلار و Mario Kart Live: Home Track برای 80 دلار و حتی اگر به تازگی در ماه اکتبر راه اندازی شد، Mario + Rabbids: Sparks of Hope تنها به 40 دلار کاهش یافته است و اولین بازی (نبرد پادشاهی) را با خرید شما به صورت رایگان شامل می شود.

بخوانید  Pokemon Go Fest 2023 در ماه آگوست به لندن، اوزاکا و نیویورک می آید

تنها چند روز دیگر تا تعطیلات باقی مانده است، اما بسیاری از خرده فروشان هنوز در میانه رویداد بزرگ پس انداز زمستانی خود هستند، و زمان مناسبی برای امتیازآوری انحصاری ها، لوازم جانبی و مجموعه های مختلف سوییچ با قیمت های فوق العاده پایین است. به خاطر داشته باشید که اگر بخواهید این موارد را ارسال کنید، ممکن است آن را کاهش دهید، اگرچه بسیاری از آنها برای تحویل در فروشگاه در دسترس هستند.