پیش‌فروش‌های The Last Of Us PC به پایین‌ترین قیمت تاکنون کاهش یافته است

The Last of Us Part I هنگامی که در سپتامبر گذشته برای PS5 عرضه شد تحسین های زیادی دریافت کرد و قرار است در تاریخ 3 مارس برای رایانه شخصی منتشر شود. اگر به دنبال پیش خرید این بازی نمادین هستید، بررسی کنید متعصب، مثل همین الان می‌توانید با استفاده از کد تبلیغاتی، یک نسخه را فقط با 51.29 دلار رزرو کنید بازمانده.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

The Last of Us Part I در تاریخ 2 مارس برای رایانه های شخصی عرضه می شود، در حالی که این پیشنهاد پیش خرید در 17 ژانویه ناپدید می شود.

این توافق به پایان می رسد سه شنبه ساعت 8:00 صبح PT / 11:00 صبح به وقت شرقیپس سر بزنید و تا می توانید از تخفیف استفاده کنید.

با پیش‌سفارش از طریق Fanatical، یک کد Steam و همچنین ویژگی‌های اضافی درون بازی مانند پاداش اضافی و قطعات اسلحه جایزه دریافت خواهید کرد. اما کاهش قیمت ذکر شده دلیل اصلی این است که می‌خواهید ویترین فروشگاه را ببینید، زیرا یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که برای The Last of Us Part I قبل از انتشار دیده‌ایم. برای شیرین کردن معامله، در خرید بعدی خود یک کوپن 5٪ نیز دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که کد را وارد کنید بازمانده در تسویه حساب برای دریافت تخفیف کامل

بررسی ما از The Last of Us Part I به بازسازی نسخه 8/10 داد و اظهار داشت که این بازی «یکی از خاطره انگیزترین بازی های دوران PS3 را حتی بهتر کرده است». و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این باید برای نسخه PC در ماه مارس صادق باشد.

بخوانید  خرید انواع نوار سقفی از آوازک

منتقد جیک نوشت: «نورپردازی اصلاح‌شده، بافت‌های جدید و انیمیشن‌های روان‌تر The Last of Us را به بازی زیباتری تبدیل می‌کند، اما این جزئیات چهره و شخصیت است که آن را به بازی معنادارتری تبدیل می‌کند.» Dekker. “من می توانم درد فروخورده در جوئل را احساس کنم، امید همیشه حاضر را در مارلین احساس می کنم، و لحظات زودگذری از معصومیت را در الی مشاهده می کنم. این جزئیات ممکن است طرز فکر شما را نسبت به این شخصیت ها تغییر ندهند، اما مطمئنا به آنها اضافه می کنند.” عمق بیشتر

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.