پیش‌فروش‌های Resident Evil 4 Remake برای رایانه‌های شخصی تخفیف دارند

توجه داشته باشید که تخفیف Fanatical فقط برای پیش خرید اعمال می شود. این احتمال وجود دارد که Resident Evil 4 در زمان عرضه در سال آینده به قیمت کامل 60 دلار بازگردد، بنابراین اگر به دنبال راهی ارزان‌تر برای اجرای بازی در زمان عرضه هستید، ارزش آن را دارد که زودتر معامله کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

و اگر به نوعی در حال خواندن این مطلب هستید و چیز زیادی درباره بازسازی آینده Resident Evil 4 نمی‌دانید، پوشش عملی GameSpot را بررسی کنید که جزئیات راه‌های شگفت‌انگیز بهبود – و انحراف از – نسخه اصلی را نشان می‌دهد. Resident Evil 4 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S نیز در دسترس خواهد بود.

Resident Evil 4 Remake یکی از موردانتظارترین بازی‌های آینده است، و اگرچه تاریخ انتشار آن در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ ممکن است بسیار دور به نظر برسد، پیش‌سفارش‌های کلاسیک ترسناک بقا دوباره در حال انجام است. حتی بهتر از آن، گیمرهای رایانه شخصی می توانند خود را ایمن کنند پیش سفارش رزیدنت اویل 4 فقط با 51 دلار (60 دلار) یا نسخه Deluxe با 59.49 دلار (70 دلار) در Fanatical.

این تخفیف 15 درصدی باعث صرفه‌جویی در هزینه نسخه Steam Resident Evil 4 می‌شود و در عین حال تمام پاداش‌های دیجیتالی را که با پیش‌سفارش نسخه‌های استاندارد یا لوکس روی پلتفرم‌های دیگر مستقیماً از طریق Steam دریافت می‌کنید، ارائه می‌کند. اینها شامل لوازم آرایشی درون بازی برای غلاف طلایی و جاکلیدی مهمات تفنگ دستی در نسخه استاندارد است. نسخه Deluxe همچنین شامل چندین پوسته شخصیت، لباس‌ها و اسلحه‌های جایگزین برای لئون و اشلی، و همچنین بسط «Treasure Maps» و گزینه‌ای برای ارتقاء به موسیقی متن فیلم Resident Evil 4 است.

بخوانید  فاش شدن آی دی PCI کارت های گرافیک GeForce RTX 40