پیش‌سفارش پوکمون اسکارلت و بنفش با تخفیف قبل از عرضه در روز جمعه

این تنها تخفیف پیش‌سفارشی است که تاکنون دیده‌ایم، که با توجه به اینکه معاملات پیش‌سفارش در بازی‌های سوییچ معمول نیست، به خصوص برای بازی‌هایی که هنوز بیش از یک ماه دیگر باقی مانده‌اند، جای تعجب ندارد. در حالی که نمی‌توانیم آن را تضمین کنیم، اگر یک معامله پیش‌سفارش بهتر قبل از عرضه ظاهر شود، شوکه می‌شویم. این قیمت حتی ممکن است پایین‌ترین قیمت اسکارلت و بنفش برای بقیه سال باشد.

پیشنهاد Super Shop با هیچ جایزه پیش‌سفارشی همراه نیست، اما ارسال سریع و رایگان را دریافت خواهید کرد. اگر ترجیح می‌دهید قیمت کامل را بپردازید و جایزه دریافت کنید، حتماً راهنمای پیش‌سفارش Pokemon Scarlet and Violet ما را بررسی کنید. خرده فروشان به کسانی که زودتر سفارش می دهند (تا زمانی که موجودی تمام می شود) پاداش های انحصاری ارائه می دهند.

چند روزی تا بزرگترین نسخه Nintendo Switch سال فاصله داریم. Pokemon Scarlet and Violet، نسل نهم خط اصلی در سری بسیار محبوب RPG، در 18 نوامبر به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اگر هنوز نسخه‌ای را پیش‌سفارش نکرده‌اید، می‌توانید آن را قفل کنید فقط با 49 دلار پیش خرید کنید در سوپر شاپ با کد تبلیغاتی SBSPKMN.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Pokemon Scarlet and Violet اولین بازی Pokemon واقعا باز در تاریخ فرنچایز خواهد بود. همین هفته، The Pokemon Company یک تریلر گیم‌پلی عمیق منتشر کرد که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، از جمله توانایی ایجاد TM‌های سفارشی را به نمایش می‌گذاشت که برای اولین بار برای این سری بود.

بخوانید  Payday 3 Dev می‌داند که فشار برای ارائه دنباله وجود دارد

یادداشت سردبیر: مقاله در 14 نوامبر 2022 به روز شد

برای معاملات بیشتر، نگاهی به خلاصه ما از بهترین معاملات جمعه سیاه نینتندو سوییچ بیندازید.