پیش‌سفارش‌های Atari 50 Extended Edition – دریافت بیش از 140 بازی، قاب استیل‌بوک، کلکسیون‌ها و موارد دیگر

Atari 50: Anniversary Celebration در سال 2022 منتشر شد و راهی آسان برای دسترسی به بیش از 100 بازی از توسعه‌دهنده نمادین ارائه کرد. آتاری اکنون در حال آماده شدن برای انتشار Atari 50: The Anniversary Celebration Expanded Edition است که شامل مجموعه ای از بازی های اضافی، محتوای جدید درون بازی و مجموعه ای زیبا از کلکسیون های فیزیکی است. در تاریخ منتشر خواهد شد 25 اکتبرو پیش‌سفارش اکنون برای دو نسخه مختلف در دسترس است، از جمله نسخه محدود استیل بوک که فقط برای نینتندو سوییچ در دسترس است.

Atari 50: 50th Anniversary Celebration Edition Extended

نسخه استاندارد فیزیکی با قیمت 40 دلار برای PS5 و Switch عرضه خواهد شد. با این حال، جالب ترین گزینه، نسخه انحصاری استیل بوک Switch است. قیمت آن 50 دلار است و شامل هزاران کالای کلکسیونی مانند کارت‌های هنری Atari 2600، پانل‌های بازی مینیاتوری، کارت ویزیت AI Alcorn Replica Syzygy Co و یک استیل بوک شیک برای نگهداری بازی شما می‌شود.

شرحی ارائه نشده است

هر نسخه ای را که انتخاب کنید، به دو جدول زمانی جدید در بازی دسترسی خواهید داشت که دارای 39 بازی اضافی هستند. اولین جدول زمانی The Wider World of Atari است که 19 عنوان را اضافه می کند و شامل مصاحبه ها، تبلیغات قدیمی، مصنوعات تاریخی و جزئیات دیگر در مورد عناوینی مانند Berzerk، Pong، و Breakout است.

جدول زمانی دوم، The First Console War، دارای 20 بازی قابل پخش جدید و همچنین شش بخش ویدیویی است. این جدول زمانی بر نبرد بین Atari 2600 و Intellivision Mattel تمرکز دارد. این جدول زمانی شامل تعداد انگشت شماری از بازی های ورزشی شبکه ام و مصاحبه با کارگردان سابق بازی Intellivision، دان داگلو است.

بخوانید  تریلر بازی HYENAS Zero-G - GameSpot

در مجموع، با Atari 50: Anniversary Celebration Extended Edition به بیش از 140 بازی کلاسیک دسترسی خواهید داشت. اگر شما صاحب Atari 50: Anniversary Celebration هستید، تایم لاین های جدید در نهایت به عنوان DLC اواخر امسال ارائه خواهند شد.

Switch Steelbook Edition مطمئناً محبوب خواهد بود (به لطف همه مجموعه‌های آن)، بنابراین رزرو یک نسخه به زودی بهترین راه برای اطمینان از دریافت آن است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر