پیش‌سفارش‌های Alan Wake 2 به صورت زنده هستند – 2 نسخه و جایزه موجود است

Alan Wake 2 یکی از بسیاری از معرفی‌های این هفته در نمایشگاه مملو از پلی استیشن سونی بود. تریلر جدید گیم‌پلی و جزئیات جدیدی از عنوان ترسناک بقا را فاش کرد و تایید کرد که این بازی در تاریخ 17 اکتبر برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر برای هر دو پلتفرم در دسترس است – اما نکته‌ای وجود دارد.

پس از PlayStation Showcase، توسعه دهنده Remedy Entertainment تایید کرد که این بازی فقط روی تمام پلتفرم ها دیجیتالی است. هیچ نسخه فیزیکی از Alan Wake 2 برنامه ریزی نشده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پیش‌سفارش هر یک از نسخه‌های Alan Wake 2 بر روی PS5، Xbox یا PC به شما چند جایزه درون بازی می‌دهد، از جمله یک پوسته تزیین شده رولور قابل استفاده توسط Alan و یک بسته منبع بقا که می‌تواند با شخصیت دیگر بازی، Saga، قابل استفاده باشد.

نسخه استاندارد Alan Wake II شامل یک نسخه دیجیتالی از بازی، به علاوه پاداش‌های پیش‌سفارش ذکر شده در بالا در صورت خرید بازی از قبل است. این بازی با قیمت 60 دلار در فروشگاه های پلی استیشن و مایکروسافت و 50 دلار برای رایانه های شخصی از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس است.