پیشرفت اساسی نسخه نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 در آپدیت های بعدی

به‌روزرسانی‌های بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 که فقط روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرند، ظاهرا شانس بالاتر بردن جدی سطح کیفی بازی از جهات مختلف را دارند.

براساس توضیحات توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077، تحول اساسی سیستم درگیری ماشین‌ها، هوش مصنوعی پلیس و بازسازی چهره‌ی کاراکترها در برنامه‌های آینده‌ی سی دی پراجکت رد قرار دارد.

آپدیت ۱.۶ سایبرپانک 2077 با نام The Edgerunners، تغییرات متعددی از جمله اضافه شدن مأموریت‌های جدید به بازی و نمایش بخشی از انیمه Cyberpunk: Edgerunners از استودیوی تریگر و شبکه نتفلیکس را برای طرفداران به همراه داشت. علاوه‌بر این، آیتم‌های ظاهری بیشتر و حداقل یک سلاح جدید و الهام‌گرفته از انیمه به بازی سی دی پراجکت رد اضافه می‌شود. بااین‌حال به نظر می‌رسد که بعد از Edgerunners هنوز کار این استودیوی لهستانی با بازی تمام نشده است. گابریل آماتانگلو، کارگردان بازی Cyberpunk 2077 در جدیدترین برنامه Night City Wire تأیید کرد که هنوز محتوای زیادی برای بازی در راه است.

شاید مهم‌ترین و مورد انتظارترین محتوایی که برای تجربه‌ی کاربری Cyberpunk 2077 در نظر گرفته شده، ایجاد یک تحول اساسی در سیستم مبارزات و برخورد ماشین‌ها و هوش مصنوعی پلیس در تعقیب مجرمان باشد.

شرکت سی‌دی پراجکت: این تغییرات فقط مختص پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهم خواهند بود

آپدیت 1.6 سایبرپانک 2077 علاوه‌بر اصلاح باگ‌های غیرطبیعی و بهبود تجربه کاربری بازی، ۱۱ سلاح جدید را برای کشف کردن در دسترسی بازیکنان گذاشت که ۶ سلاح جنگی و ۵ اسلحه برای درگیری نزدیک را شامل می‌شود.

بخوانید  این SSD Stellar PS5 با قیمتی عالی به فروش می رسد

پلیس در بازی Cyberpunk 2077

البته که Update 1.6 آخرین به‌روزرسانی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های نسل قبل محسوب می‌شود و تغییرات قابل‌توجه بعدی فقط برای پی سی و کنسول‌های نسل ۹ در نظر گرفته شدند. در این بین آپدیت Edgerunners نیز شماری از ویژگی‌های مورد انتظار کاربران این بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها مثل سیستم Wardrobe و تنظیمات جدید Ripper Doc برای تغییر ظاهر کاراکتر بازی را به همراه داشته است.

سیستم جدید پیشرفت در جریان بازی بین تمامی پلتفرم‌ها و بازی آرکیدی جدید Roach Race از دیگر ویژگی‌های جدید در این به‌روزرسانی است.



منبع