پوشش زنده رویداد معرفی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ [امروز ساعت ۱۷]

تا ساعاتی دیگر، سامسونگ دومین مراسم Unpacked سال ۲۰۲۲ را برگزار خواهد کرد؛ انتظار می‌رود که کره‌ای‌ها در رویداد امروز از گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴، نسل جدید محبوب‌ترین گوشی‌های تاشدنی حال حاضر دنیا رونمایی کند؛ اما این دو دستگاه تنها محصولات رونمایی‌شده در Unpacked نخواهند بود. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا ایربادهای کاملاً بی‌سیم گلکسی بادز پرو ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ را نیز در مراسم امروز معرفی کند. پیش‌تر انبوه شایعات مربوط به محصولات جدید سامسونگ را پوشش داده و انتظاراتمان از Unpacked 2022 را نیز با شما به‌اشتراک گذاشته‌ایم.






منبع

امروز سامسونگ جدیدترین دستگاه‌های تاشدنی خود را در کنار چند محصول جذاب دیگر رونمایی خواهد کرد و زومیت نیز همانند همیشه پوشش زنده‌ای از این رویداد خواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط:

رویداد Unpacked 2022 سامسونگ امروز ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود؛ اما زومیت به‌رسم همیشگی خود، ۳۰ دقیقه زودتر از سامسونگ، برنامه‌ی خود برای پوشش این رویداد را آغاز خواهد کرد. شما می‌توانید در کنار تماشای برنامه‌ی ویدئویی زومیت، اتفاقات لحظه به لحظه‌ی رویداد را ازطریق وب‌سایت زومیت یا صفحه‌ی توییتر، اینستاگرام یا کانال تلگرامی زومیت نیز دنبال کنید.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Alan Wake 2 به صورت زنده هستند - 2 نسخه و جایزه موجود است