پوستر فصل ششم آینه سیاه


نتفلیکس پوسترهای جدیدی از هر قسمت از فصل ششم سریال علمی تخیلی مجموعه آینه سیاه منتشر کرده است.

مجموعه Black Mirror پس از 4 سال غیبت خود را برای بازگشتی باشکوه آماده می کند. مجموعه گلچین و تامل برانگیز نتفلیکس این ماه با فصل ششم که شامل 5 قسمت جدید است، بازخواهد گشت. چندی پیش اولین ویدیو از فصل ششم این سریال علمی تخیلی منتشر شد و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که نتفلیکس پوستر جدیدی از هر قسمت از قسمت های آینده منتشر کرده است.

پنج قسمت از فصل ششم سریال Black Mirror با نام های Joan Is Awful، Loch Henry، Beyond the Sea، Mazey Day و Demon 79 تقدیم بینندگان می شود. پوستری منحصربفرد برای هر یک از قسمت های فصل 6 منتشر شده است. سریال Black Mirror که در 25 ژوئن 1402 (15 ژوئن 2023) در نتفلیکس منتشر خواهد شد. پنج پوستر جدید فصل ششم این مجموعه گلچین را در ادامه مطلب می توانید بدون صحبت بیشتر مشاهده کنید.

پوستر قسمت های فصل ششم سریال آینه سیاه

زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 هارون پلبریکینگ بد بازیگر آنی مورفیبازیگر سریال Schitt’s Creek سلما هایکبازیگر فیلم Desperado جاش هارتنتبازیگر شماره خوش شانس اسلوین مایکل سرابازیگر فیلم باربی راب دیلینیبازیگر Deadpool 3 و هیمش پاتلبازیگر Tenet در سریال Black Mirror بازی می کند.

بخوانید  Magic: The Gathering Doctor Who Cards Are Discounted Ahead Of Black Friday