پوسترهای جدید انیمیشن ماریو شخصیت محور منتشر شد

پوستر لوئیجی برای The Super Mario Bros.  فیلم

یونیورسال پیکچرز 6 پوستر جدید از انیمیشن Super Mario Bros. فیلمی بر اساس شخصیت های این انیمیشن.

پوستر ماریو در انیمیشن Super Mario Bros.  فیلم

فقط یک تریلر جدید از انیمیشن Super Mario Bros. فیلمی منتشر شد که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمیشن از جمله حضور قطعاتی مانند ماریو کارت بودیم. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از انیمیشن ماریو منتشر شد. این 6 پوستر جدید بر روی شخصیت های انیمیشن The Super Mario Bros تمرکز دارند. فیلمی که در آن می توانیم ماریو، لوئیجی، پرنسس هلو، بوسر، دانکی کونگ و تاد را ببینیم:

آرون هوروث و مایکل جلنیک که قبلاً فیلمنامه Teen Titans GO را کارگردانی و نوشته بود! ساخت انیمیشن ماریو بر اساس فیلمنامه ای توسط To the Movies ساخته شد متیو فوگل با سابقه نگارش فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و Minions: The Rise of Gru. Illumination Entertainment با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو انیمیشن ماریو را می سازد.

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم قرار است در تاریخ 7 آوریل 2023 (18 آوریل 1402) در آمریکای شمالی و 28 آوریل 2023 (8 می 1402) در ژاپن اکران شود. انیمیشن ماریو توسط استودیوی سرگرمی ایلومینیشن ساخته شده است که بیشتر به خاطر خلق آثار محبوب و پرفروشی مانند انیمیشن Minions و Despicable Me شناخته شده است.

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند Bowser، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

بخوانید  تروی بیکر صدای جیسون در GTA 6 نیست