پلی استیشن 5 به پرفروش ترین کنسول ماه اکتبر در ایالات متحده تبدیل شده است

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

پلی استیشن 5 هم از نظر حجم و هم از نظر درآمد دلاری پرفروش ترین کنسول در ماه اکتبر در بازار ایالات متحده بود. پس از آن، Xbox Series X Xbox Series S در رتبه دوم قرار دارد. مجموع هزینه‌های مصرف‌کننده برای سخت‌افزار رایانه در ماه اکتبر 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت و به 424 میلیون دلار رسید. اگرچه فروش سایر پلتفرم ها در ماه اکتبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته بود، کنسول های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس شاهد افزایش دو رقمی در درصد فروش دلاری خود بودند.

جالب است که ببینیم کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت در این فصل تعطیلات چه می‌کنند. به خصوص که اخیرا بازی تحسین شده God of War Ragnarok بر روی پلی استیشن 5 منتشر شده است.

طبق آمار منتشر شده، پلی استیشن 5 پرفروش ترین کنسول ماه اکتبر 2022 در ایالات متحده است.

تصویر پلی استیشن 5

به تازگی سونی اعلام کرده است که فروش جهانی پلی استیشن 5 در پایان سپتامبر به 25 میلیون دستگاه رسیده است. در سه ماهه منتهی به سپتامبر، سونی 6.5 میلیون دستگاه از این کنسول را تولید کرد و انتظار دارد فروش کل PS5 در سال مالی جاری (اوایل آوریل 2022 تا اواخر مارس 2023) به بیش از 18 میلیون کنسول افزایش یابد.

اخیراً گروه آمار NPD در حساب توییتر خود اطلاعات فروش نرم افزار و سخت افزار ایالات متحده را برای اکتبر 2022 منتشر کرده است که بر اساس آن دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Gotham Knights در صدر جدول فروش قرار دارند. . بر اساس آمار منتشر شده، داده ها نشان می دهد که در بخش سخت افزار، فروش کنسول های نسل بعدی رو به افزایش است و احتمال کاهش محدودیت های عرضه وجود دارد.

بخوانید  آنچه می خواهیم در The Game Awards 2023 ببینیم | نقطه در - نقطه در