پلی استیشن با Project Q به بازی های دستی (نوعی) بازمی گردد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

سونی در کنار Project Q از هدفون های بی سیم جدید پلی استیشن نیز رونمایی کرد. احتمالاً، این هدفون باید گوش دادن به بازی‌های شما را در حین بازی در Project Q دور از تلویزیون آسان‌تر کند، اما می‌توانند به همین راحتی از طریق بلوتوث به کنسول PS5، تلفن همراه یا دستگاه رسانه مورد علاقه‌تان متصل شوند.

در طول ارائه، رئیس پلی استیشن، جیم رایان، گفت که سونی در «آینده نزدیک» چیزهای بیشتری درباره Project Q به اشتراک خواهد گذاشت. انتظار می رود که این دستگاه در اواخر سال جاری عرضه شود.

به نظر می رسد سونی در حال بازگشت به بازی های دستی است. نوعی از. Project Q که در آخرین نمایشگاه پلی استیشن معرفی شد، یک دستگاه پخش قابل حمل برای بازی های پلی استیشن 5 است.

برخلاف، برای مثال، PSP یا PS Vita، Project Q یک دستگاه بازی قابل حمل نیست. این فقط بازی ها را استریم می کند که یک عظیم شرمنده برای اجرای هر چیزی در این گوشی جدید، ابتدا باید آنچه را که می خواهید روی PS5 خود بازی کنید، دانلود کنید، سپس کنسول شما بازی های دانلود شده شما را از طریق Wi-Fi به Project Q پخش کند.

از نظر ساخت، دستگاه تبلت مانند بسیار شبیه به یک Nintendo Switch یا Steam Deck است، اما در عوض از کنترلر PS5 DualSense به عنوان الهام بخش دکمه و چیدمان صدا استفاده می کند. این گوشی جذاب ترین گوشی نیست، اما اندازه مناسبی دارد و صفحه نمایش هشت اینچی دارد.

بخوانید  رتبه بندی همه فیلم ها و نمایش های تلویزیونی جنگ ستارگان، از یک امید جدید تا آندور