پس از پخش سریال HBO، فروش Last of Us Part 1 238 درصد افزایش یافت

اما جالب ترین نکته ای که باید به آن اشاره کرد، افزایش چشمگیر فروش The Last of Us: Remastered، نسخه PS4 اولین قسمت از سری Last of Us است که با افزایش 322 درصدی به جایگاه سی و دوم این تعداد بازمی گردد. . برای فروش. سریال The Last of Us شبکه HBO نقش مهمی در این رشد داشته است. همچنین فروش بازی The Last of Us Part 1 برای PS5 238 درصد افزایش یافت.

با این حساب بازی FIFA 23 با افت فروش 21 درصدی نسبت به هفته گذشته در جایگاه دوم قرار می گیرد و God of War Ragnarok به رتبه سوم می رسد. بعد از این سه بازی Mario Kart 8: Deluxe با افزایش 3 درصدی فروش، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است Call of Duty: Modern Warfare 2 پنج بازی برتر این لیست را تکمیل می کند. این بازی پس از افت 29 درصدی در آمار فروش هفتگی، دو پله سقوط کرد.

فروش The Last of Us Part 1 و Remaster PS4 نسخه اصلی پس از سریال HBO The Last of Us در بریتانیا افزایش قابل توجهی داشته است.

Mario + Rabbids Kingdom که با 104 درصد افزایش فروش به رتبه دوازدهم رسید، یکی دیگر از بازی های قدیمی این رتبه بندی است که پس از مدتی دوباره به صدر جدول صعود کرده است. این جهش به دلیل فروش بازی به قیمت 11 پوند در فروشگاه هایی مانند آمازون و آرگوس است.

طبق گزارش جدید GamesIndustry، بازی Fire Emblem Engage در صدر جدول فروش بریتانیا قرار دارد. البته آمار فروش این بازی 31 درصد کمتر از Fire Emblem Three Houses است که نسخه قبلی آن مربوط به سال 2019 است. با این حال، این بازی همچنان دومین عرضه بزرگ این سری در بریتانیا پس از Fire Emblem Awakening در 3DS است.

بخوانید  ارائه بازی موبایل Reigns: Three Kingdoms داستان یک پادشاهی

The Last of Us Part 1 را روی PS5 بازی کنید

Battlefield 2042 نیز با رشد 177 درصدی به جایگاه بیست و پنجم بازگشت. این امتیاز همچنین به دلیل فروش بازی با همان 11 پوند در آرگوس و آمازون است. بازی پروتکل Callisto همچنین به لیست اصلی بازگشت و خود را در جایگاه شانزدهم قرار داد و کاهش قیمت خرده فروشی آن به 30 پوند نقش مهمی در استقبال کاربران از این بازی ترسناک بر اساس این سری دارد. فضای مرده ایجاد شد.

سریال The Last of Us

در انتها مشاهده می کنید که چگونه بازی ها تا 21 ژانویه 2023 در 10 جدول فروش برتر انگلستان قرار می گیرند.

  1. Fire Emblem Engage (ورودی جدید)
  2. FIFA 23 (رتبه بندی قبلی: 1)
  3. خدای جنگ راگناروک (رتبه قبلی: 2)
  4. Mario Kart 8: Deluxe (مقام چهارم را حفظ کرد)
  5. Call of Duty Modern Warfare 2
  6. پوکمون ویولت
  7. نینتندو سوییچ ورزشی
  8. Minecraft (سوئیچ)
  9. عبور حیوانات: افق های جدید
  10. پوکمون اسکارلت