پروژه جدید بازی Witcher Sirius دستخوش تغییراتی شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



بازی بیش از سی بازی ویدیویی روزنامه نگار تجاری گفت حرکت CD Projekt در اینجا حاکی از «حذف کامل» نسخه موجود Project Sirius است. بیانیه CD Projekt ادامه داد که این شرکت اکنون بر روی “فرمول بندی یک چارچوب جدید برای این پروژه” کار خواهد کرد.

Project Sirius یکی از چندین بازی معرفی شده توسط CD Projekt در اکتبر 2022 بود. سایرین شامل یک سه گانه جدید از بازی های اصلی Witcher از خود CD Projekt Red و همچنین یک بازی شخص ثالث Witcher به نام Canis Majoris بودند. این استودیو همچنین یک دنباله Cyberpunk 2077 و IP جدید با کد Hadar را اعلام کرد.

به نظر می‌رسد تغییراتی برای یکی از بازی‌های جدید Witcher که CD Projekt در اکتبر 2022 اعلام کرد، در حال انجام است. این شرکت امروز، 20 مارس اعلام کرد که بازی جدید Witcher در The Molasses Flood در بوستون در حال توسعه است و تحت “ارزیابی” آن قرار گرفته است. “دسترسی و پتانسیل تجاری” در مقایسه با مفهوم اولیه.

این بازی در اکتبر 2022 با این اسم رمز معرفی شد و CD Projekt آن را به عنوان برداشتی نوآورانه از سری The Witcher معرفی کرد که به طور یکسان برای کهنه‌بازان و تازه واردان هدف قرار می‌گیرد. در اکتبر 2022 در مرحله پیش تولید بود و سپس بیش از 60 نفر روی آن کار کردند.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Stalker 2 Collector's Edition در آمازون انجام می‌شود

The Molasses Flood قبلاً The Flame in the Flood را توسعه داده بود، یک بازی بقا با موسیقی اصلی چاک راگان.

یکی از سخنگویان CD Projekt به GameSpot گفت: “تمرکز فعلی ما این است که اطمینان حاصل کنیم که پروژه Sirius با استراتژی CD PROJEKT Group هماهنگ است. در حال حاضر، ما نه اطلاعات ارزش گذاری پروژه و نه در مورد مدیران بالقوه آینده آن را ارائه می دهیم. “

بر اساس این ارزیابی، CD Projekt تصمیم گرفت نزدیک به 10 میلیون دلار “کمک هزینه نقص” دریافت کند. در یک تشکیل پرونده نظارتیCD Projekt Red، ارزش هزینه‌های متحمل شده تحت این ذخیره کاهش ارزش برای سال 2022 به 33.4 میلیون PLN (7.6 میلیون دلار) و برای ژانویه و فوریه 2023 به 9.5 میلیون PLN (2.2 میلیون دلار) رسید. این مبلغ به 42.9 میلیون PLN می‌رسد. یا 9.7 میلیون تومان. میلیون ها دلار