پروسه تولید بازی Marvel’s Spider-Man 2 به خوبی پیش می‌رود

ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2

بااین حال مشخص نیست چه زمانی اطلاعات و نمایش جدیدی از این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. ممکن است در شوکیس بعدی سونی شاهد وقوع این امر باشیم. شاید در مراسم The Game Awards سال جاری که در تاریخ ۱۸ آذر برگزار خواهد شد، شاهد پخش تریلری از بازی مرد عنکبوتی ۲ باشیم. از طرفی ماه گذشته میلی امند، اینسایدر شناخته‌شده‌ی ویدیوگیم اعلام کرد که به‌زودی گیم‌پلی این اثر برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

باتوجه‌به برنامه فشرده استودیو سازنده، این احتمال وجود دارد که نگرانی‌هایی از جانب طرفداران در مورد انتشار سر موعد آثار نام‌برده شده شکل گرفته باشد. روز گذشته یک حساب در توییتر با نام -Jorge- به نگرانی خود در مورد این مسئله اشاره کرده بود. اکانت رسمی اینسامنیاک گیمز در پاسخ به این فرد گفت: «پیشرفت خوبی داریم و [بازی Marvel’s Spider-Man 2] هنوز برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. نمایش بازی‌ها نیاز به زمان، تلاش، منابع و هماهنگی دارد».

سازندگان بازی Marvel’s Spider-Man 2 به طرفداران اطمینان داده‌اند که این اثر موردانتظار در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 دارید؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع

استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز تابستان سال گذشته دنباله بازی Marvel’s Spider-Man را به‌صورت رسمی برای کنسول پلی استیشن ۵ معرفی کرد. ما در این بازی همراه‌با دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالس خواهیم بود. حضور کاراکتر ونوم نیز در این اثر تایید شده است. پس ازعرضه موفقیت‌آمیز بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای رایانه‌های شخصی، اینسامنیاک گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را با کمک و همراهی استودیو Nixxes برای پی سی عرضه کند. این اثر در تاریخ ۱۸ نوامبر سال جاری میلادی (۲۷ آبان) برای کاربران PC عرضه خواهد شد. همان‌طور که شما عزیزان احتمالا از آن مطلع هستید، اینسامنیاک گیمز درکنار ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2، مشغول به ساخت اثر موردانتظار دیگری با نام Marvel’s Wolverine و برنامه فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

بخوانید  بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس | ۲۵ اثر رمانتیک + امتیاز IMDB