پرسونا با Sonic The Hedgehog با Aerial Knight’s We Never Yield ملاقات می کند

دنباله ای برای Aerial Knight’s Never Yield در جریان IGN Live با نام مناسب We Never Yield معرفی شد. We Never Yield بر روی داستان ورودی قبلی بازی ساخته شده و ادامه می‌دهد و در عین حال ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند که در قسمت قبلی بازی وجود نداشت، مانند صداگذاری و پخش محلی چند نفره.

ما هرگز تسلیم نمی‌شویم، داستان والی و لون، برادران دوقلویی را ادامه می‌دهد که قرار است گنج خانوادگی خود را دریافت کنند. این بار، والی و لون تلاش خواهند کرد تا با هم کار کنند تا مشکلات خود را از ورودی قبلی حل کنند. نیل جونز، توسعه‌دهنده، گفت: «شما نمی‌بینید که تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاه‌پوست آسیب‌های خود را با یکدیگر حل می‌کنند. با وجود دو قهرمان، بازیکنان همچنان می توانند به صورت انفرادی بازی کنند، اما بازی با بازی با شخص دیگری آسان تر می شود، جایی که بازیکنان می توانند از دو کنترلر جداگانه استفاده کنند یا نیمی از قسمت کنترلر یا دکمه هایی را به آن شخص اختصاص دهند.

اگرچه We Never Yield یک دنباله است، بازیکنان نیازی به بازی ورودی قبلی ندارند تا به داستان پی ببرند، زیرا 10 دقیقه اول داستان Never Yield و همچنین پایان این بازی را پوشش می دهد ویژگی های تغییر دهنده بازی این بار اضافه شدن The Power of Kings است که یک متر است که پس از دور زدن چند مانع ساخته شده است و می توان از آن برای ایجاد یک اسپرینت استفاده کرد، اما در مدت انتظار برای متر کاملاً پر است. آسیب ناپذیری (با احضار یک تاج) برای شکستن موانع در مسیر شما در بخش های دشوارتر بازی به دست می آید.

بخوانید  روش راه اندازی مجدد Banjo-Kazoie با تغییرات عمده ای روبرو شده است

نواحی مرکزی به برادران دوقلو اجازه می‌دهد نفس بکشند، با یکدیگر صحبت کنند، لباس‌ها را تغییر دهند و تبلت‌های داستانی اجازه می‌دهند تا دانش عمیق‌تری از پادشاهی بازی، تأسیس، ایجاد و ساختن آن بازی کنند.

We Never Yield در ماه جولای برای PS4، PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر