پدرو پاسکال درباره فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us صحبت می کند

پدرو پاسکال پس از برنده شدن جایزه در جوایز انجمن بازیگران سینما، درباره وضعیت فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us صحبت کرد.

پدرو پاسکال، بازیگر جوئل میلر او در فیلم The Last of Us اخیرا در جوایز انجمن بازیگران سینما جایزه دریافت کرد. این بازیگر پس از کسب این جایزه با ددلاین صحبت کرد و در مورد پیشرفت تولید فصل دوم سریال The Last of Us که هم اکنون در حال فیلمبرداری است صحبت کرد.

پاسکال در مصاحبه ای با Deadline درباره فصل دوم The Last of Us گفت: «فیلمبرداری عالی پیش می رود. این سطح از تمرکز و تلاشی که عوامل تولید در فصل 2 انجام دادند تا حدودی الهام بخش است. بازگشت با آنها در پشت صحنه شگفت انگیز است و تمام گروه تولید فراتر از باور کار می کنند. حتی خطرناکتر از فصل اول است که تقریبا غیرممکن است. این بسیار الهام‌بخش و باورنکردنی است و این جایزه به خاطر آنهاست.»

سریال The Last of Us بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی به همین نام ساخته شده توسط استودیو Naughty Dog برای HBO ساخته شده است. فصل اول این سریال بر اساس اولین بازی این سریال در ژانویه 2023 پخش شد که پدرو پاسکال در آن نقش ژول میلر و بلا رمزی در نقش الی ویلیامز آنها عملکرد شگفت انگیزی از خود نشان دادند.

فصل دوم سریال The Last of Us هم اکنون در حال فیلمبرداری است در ونکوور کانادا اتفاق می افتد و در سال 2025 پخش آن را خواهیم دید. تا کنون چهار بازیگر جدید برای این فصل تایید شده اند: کیتلین دیور در نقش آبی، مازینو جوان در نقش جسی، ایزابلا مرسده در نقش دینا و کاترین اوهارا در نقشی ناشناخته همچنین گابریل لونا همچنین برای ایفای نقش تامیبرادر جواهر برمی گردد.

بخوانید  بازی Talos Principle 2 معرفی شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر