پدرو پاسکال، ستاره The Last Of Us، بال های دردناکی را پشت سر می گذارد و در مورد شخصیت پیچیده جوئل در Hot Ones بحث می کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

در حال پخش: شکست قسمت 8 The Last Of Us: Ellie به جنگ دیوید و آدمخوارها می رود

سریال The Last of Us از HBO در روزهای یکشنبه ساعت 6 بعد از ظهر PT / 9 بعد از ظهر به وقت شرقی در HBO Max پخش می شود و قسمت پایانی فصل اول در 12 مارس پخش می شود. فیلمبرداری فصل 2 ممکن است امسال آغاز شود.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

پاسکال پس از لحظه‌ای فکر کردن، افزود: «یک چیز خنده‌دار در مورد یک نوع بیرونی بسیار محدود وجود دارد که نمونه‌ای از این نوع کهن‌الگوهای مردانه است. احساسات خود را نشان ندهید، مردم خواهند دید که شما ضعیف هستید، بقا کلید، اجازه ندهید کسی وارد شود. ایجاد ارتباط انسانی، حداقل در ذهن او، کلید بقا نیست، اما بعد از آن متوجه می شود که او به هر قیمتی نمی تواند بدون او زندگی کند.

و البته پاسکال برای غلبه بر درد، خط های خوبی داشت. “آیا کسی تا به حال یک پرتابه استفراغ کرده است؟” پاسکال پرسید. “من در حال یادگیری هستم که تمام انتهای عصبی من کجاست.”

بخوانید  کد منبع GTA 5 و فایل های Bully 2 لو رفت
اندازه:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

پدرو پاسکال که برای بازی در فیلم های The Last of Us و The Mandalorian شناخته می شود، متوقف شد داغترین عمداً خود را با برخی از داغ‌ترین غذاهایی که تا به حال خورده شکنجه می‌دهد و نظراتی در مورد حرفه و نقش‌های مختلف خود به اشتراک می‌گذارد. این بازیگر هنگام خوردن بال‌های تند و تند، با اشک‌هایش مبارزه کرد و در مورد ایفای نقش کهن الگوی مرد سرد و بی‌حساس در نقش جوئل در اقتباس HBO از سری بازی‌های ویدیویی محبوب صحبت کرد.

پاسکال در پاسخ به سوال مجری برنامه شان ایوانز در مورد اینکه چگونه پاسکال بین “ویژگی های نجیب که شخصیتی مانند جوئل را قهرمان می کند، در مقابل ویژگی های ضعیف تر که او را انسان می کند” تعادل برقرار می کند، به شوخی گفت: “تو باهوشی. من هرگز به این فکر نکردم که مسیر.”