پخش ویژه برنامه بازی Street Fighter 6 در توکیو گیم شو ۲۰۲۲

شرکت کپکام از پخش دو برنامه‌ی آنلاین در رویداد Tokyo Game Show برای انتشار جزئیات بیشتری از آثار آتی نظیر بازی Street Fighter 6 خبر داد.

شرکت Capcom رأس ساعت ۱۹:۳۰ جمعه، ۲۵ شهریور میزبان ویژه برنامه بازی Street Fighter 6 خواهد بود تا آخرین اخبار این محصول مبارزه‌ای را به اطلاع طرفدارها برساند. بازیکن‌ها می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این بازی باشند، اما معرفی کاراکترهای تازه بسیار محتمل خواهد بود. کپکام با یک غرفه‌ی بزرگ در رویداد توکیو گیم شو میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود و آثاری نظیر بازی Exoprimal، بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection، بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak و بازی Street Fighter 6 قابل بازی خواهند بود.

رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ برای اولین‌بار پس از سه سال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. این رویداد به مدت چهار روز از پنجشنبه، ۲۴ شهریور تا یکشنبه، ۲۷ شهریور در مرکز همایش ماکوهاری مسّه واقع در شهر چیبا برگزار می‌شود. در دو سال گذشته رویداد Tokyo Game Show تنها به‌صورت دیجیتالی برگزار شد و سال گذشته به برخی از روزنامه‌نگاران و افراد تأثیرگذاران داخلی اجازه داده شد تا در یک بخش پشت درهای بسته شرکت کنند. منتظر اعلام فهرست آثار ناشران دیگری نظیر اسکوئر انیکس و کونامی در این رویداد باشید.



منبع

افتتاحیه‌ی رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ تحت عنوان Gamescom Opening Night Live در هفته‌های آتی برگزار می‌شود، اما ماه سپتامبر به رویداد Tokyo Game Show اختصاص دارد. شرکت کپکام تأیید کرد که یک برنامه‌ی آنلاین از پیش ضبط‌شده را رأس ساعت ۱۸:۳۰ پنج‌شنبه، ۲۴ شهریور پخش خواهد کرد و جزئیات بیشتری از آثار آتی را در جریان رویداد TGS با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. نظر به اینکه به‌روزرسانی بزرگ بعدی Monster Hunter Rise: Sunbreak در ماه سپتامبر از راه می‌رسد، احتمالا در این برنامه جزئیات جدیدی از آن در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

بخوانید  بهترین بازی های شمشیری اندروید +‌ لینک دانلود