پخش نخستین تریلر گیم پلی بازی I.G.I. Origins

دانلود از آپارات

وقایع بازی I.G.I. Origins در سال ۱۹۸۰ و در طول جنگ سرد اتفاق می‌افتد و به نحوه‌ی شکل‌گیری سازمان Institute of Geotactical Intelligence یا آی.جی.آی خواهد پرداخت. این بازی یک پیش‌درآمد برای نسخه‌ی اول محسوب می‌شود که کنترل کاراکتری با نام Regent را به بازیکن‌ها محول می‌کند؛ ماموری حرفه‌ای که برای سازمان جاسوسی MI6 کار می‌کند و برای جلوگیری از یک جنگ هسته‌ای تمام عیار به مأموریت‌های مختلف اعزام می‌شود.

در بازی I.G.I. Origins علاوه‌بر سلاح‌ها و تفنگ‌های بی‌صدا می‌توان از سایه‌ها به‌نفع خود استفاده کرد و بدون جلب توجه به دشمنان نزدیک شد و آن‌ها را از میان برداشت. امکان استفاده از عینک دید در شب برای مبارزه در تاریکی نیز وجود دارد. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. هنوز راه‌یابی این بازی به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تأیید نشده است.



منبع

استودیو AntiMatter Games در سال ۲۰۱۹ از بازی I.G.I. Origins رونمایی کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نخستین تریلر گیم‌پلی از نسخه‌ی پری-آلفا آن را به اشتراک گذاشته است. بنابر بیانیه‌ی اخیر سازندگان، توسعه‌ی بازی با «سرعت خوبی» پیش می‌رود و آن‌ها «منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن» هستند.

نخستین تریلر گیم‌پلی نسخه‌ی پری-آلفا بازی I.G.I. Origins نورپردازی و سایه‌زنی‌های تحسینبرانگیز را درکنار سلاح‌ها، مخفی‌کاری و ترور نشان می‌دهد.