پخش مستند استن لی در دیزنی پلاس با انتشار تریلر تایید شد

در آخر اخبار سینما و تلویزیونمستندی بر اساس شخصیت استن لی ساخته شد. در صدمین سالگرد خالق شخصیت مرد عنکبوتی و بسیاری از شخصیت های محبوب دنیای کامیکس مارول، مارول استودیو با انتشار تریلر کوتاهی مستند استن لی را تایید کرد. این مستند قرار است در سال 2023 در دیزنی پلاس اکران شود، اما در حال حاضر تاریخ دقیق تری برای اکران این مستند اعلام نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی مستند Stan Lee را تماشا کنید:

اگرچه استن لی هرگز در ایجاد و گسترش دنیای سینمایی مارول نقشی نداشته است، اما صحنه های کوتاه و افتخارآمیز او همواره جزئی جدانشدنی از فیلم های این مجموعه شده است و او تا پایان در تمامی فیلم های این مجموعه حضور دارد. از فاز سوم MCU و همچنین حضورهای افتخاری دیگر در او فیلم های دیگری از مارول را در کارنامه خود دارد. اگرچه فیلمی بر اساس زندگی استن لی هنوز تایید نشده است، او قبل از مرگش گفته بود که دوست دارد لئوناردو دی کاپریو نقش او را بازی کند و حتی به شوخی گفت که به او قول داده است در فیلم زندگینامه اش بازی کند.

دانلود از آپارات

استن لی در سال 2018 در سن 95 سالگی درگذشت. استن لی و جک کربی از سال 1961 همکاری خود را با ساخت سریال چهار شگفت انگیز آغاز کردند. لی از آن زمان در خلق شخصیت‌ها و فرنچایزهای محبوبی که امروزه بیشتر با فیلم‌هایش شناخته می‌شوند، نقش داشته است، از جمله مرد عنکبوتی، پلنگ سیاه، هالک شگفت‌انگیز، مرد آهنی، مردان ایکس و انتقام‌جویان.

بخوانید  اعلام تاریخ اکران فیلم Armageddon Time با بازی آنتونی هاپکینز و جسیکا چستین

استودیو مارول در صدمین سالگرد استن لی، خالق شخصیت مرد عنکبوتی، انتشار یک تریلر مستند کوتاه از نویسنده را تایید کرد.

مقاله مرتبط: